Az online autóértékesítés bevezetése már korábban is a terveink között szerepelt, de a kialakult helyzethez igazodva gyorsabban kellett lépnünk annak érdekében, hogy ügyfeleinket minél inkább ki tudjuk szolgálni. A rendszert úgy dolgoztuk ki, hogy ha egy érdeklődő online lefoglal egy készleten lévő autót, akkor az a modell 48 órán keresztül biztosan nem áll más rendelkezésére. Az értékesítővel a tárgyalást pedig telefonon, videochat-en vagy e-mailen keresztül is meg lehet ejteni.
Az online vásárlás iránti igény – főként a cégeknél – valószínűleg a jövőben sem fog teljesen megszűnni.
Hiszen az a vállalat, amely például már rendelt 10 darab Skoda Octaviát, feltételezhetően nem akarja majd megnézni és kipróbálni a 11-diket is a vétel előtt. A magánszemélyeknél más a helyzet. Ott azt láttuk, hogy amint a járványügyi szabályok elkezdtek fellazulni, visszább estek az online érdeklődések, foglalások és újra megindult a forgalom a szalonokban. Az ügyfelek érthető módon szeretnek személyes tapasztalatokat gyűjteni a kiszemelt autóról, mielőtt megveszik.
Mi lesz az átalakított szervíz-szolgáltatás sorsa?
Az online értékesítés bevezetését megelőzte a #MaradjOtthon Szervizszolgáltatásunk, amely keretében munkatársaink elmentek az ügyfél autójáért, behozták a szervizbe, hogy elvégezzék rajta a szükséges javításokat, majd teljeskörű fertőtlenítés után vissza is vitték az ügyfél kocsiját a kért helyszínre. A szolgáltatás olyan népszerű volt, hogy a jövőben is szeretnénk ezt a lehetőséget biztosítani ügyfeleink számára.