Szappanos Péter szerint a cégüknek az a célja, hogy a húsfogyasztók, flexitáriánusok (a szokásos hal-, hús- és tojásfogyasztás mellett az átlagosnál több növényi táplálékot evők), alternatív étrenden élők, vegetáriánusok és vegánok egyaránt élvezhessék a minőségi Pápai termékek ízeit.
A Pápai Ízekkel új vásárlókat nyerhetnek meg, és az eddigi vevőik étrendjét is változatosabbá tehetik.
A most folyó piaci bevezetés után a termékcsalád a már zajló fejlesztések eredményeként újabbakkal bővülhet.
A közel 700 munkatársat foglalkoztató, és az alapanyag-ellátásával további 1800-2000 környékbelinek megélhetést nyújtó Pápai Hús Kft. a látványos termékfejlesztéseken túl a gyártását is korszerűsíti. Kétmilliárd forintos, 2021-ben befejeződő beruházásból a sonka, bacon és töltött termékeinek az előállítását és csomagolását teszi hatékonyabbá. A Pápai Hús a hagyományos termékei fejlesztését sem hanyagolta el: most húsvétkor válogathattak először a vásárlók a tavaly életre hívott prémium Mestersonkáik, valamint az extra minőségű Excelsior termékeik teljes kínálatából, és az eladások visszaigazolták a cég elképzeléseit.