Rengetegen állnak át elektronikus számlabefizetésre

2020. március 26. 11:31

A koronavírus miatt kihirdetett veszélyhelyzetet követően a Díjnet Zrt. független e-számlakezelési platformjánál több mint 80 százalékkal nőtt az új regisztrációk száma a korábbi időszak átlagához viszonyítva – közölte a társaság.

2020. március 26. 11:31
null

 A Díjnetnél arra számítanak, hogy a következő hónapokban érdemben tovább nő az elektronikus számlafizetés volumene Magyarországon, mivel a veszélyhelyzet miatt sokan térnek át az online megoldásra.

A Díjnet Zrt. online rendszerében 33 közüzemi, telekommunikációs, biztosítási és más, háztartáshoz köthető szolgáltató számláit lehet befizetni, országos és regionális cégekét egyaránt.

A platformon tavaly már mintegy tízmillió e-számlát bocsátottak ki a szolgálgató cégek.

A Takarék Csoport és a Magyar Posta közös tulajdonában álló Díjnet Zrt. regisztrált ügyfeleinek száma meghaladja a 736 ezret. A Díjnet indulása óta mintegy 60 millió darab számlát kaptak a felhasználók a rendszeren keresztül, a 2007 óta kifizetett számlaösszeg pedig meghaladja a 220 milliárd forintot.

(MTI)

 

***

A cikk a Pallas Athéné Domeus Educationis Alapítvány támogatásával valósult meg.

 

 

Összesen 3 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Akitlosz
2020. április 01. 02:10
Aztán tele lesz a sajtó az elidegenedéssel, hogy nem találkoznak már az emberek egymással személyesen. Az elektronikus pénz csak akkor lenne elfogadható, ha közszolgáltatás lenne, de a jelenlegi módszer arra jó, hogy a bankok sápot szedjenek a társadalomtól, állam az államban a ténykedésük.
enes
2020. április 01. 02:10
bizony, hamu a fejemre Van internetbankom, de ha már sárga csekket kapok, azt használom, ne engem terheljem a + díj, inkább a szolgáltatót. Ma a sárgát is inkább internetbankom utalom
teljesenertelmetlen
2020. április 01. 02:10
Sok minden fog változni, és igen, lehet, hogy kisebb szerepe lesz az állandó idegbeteg kényszeres mozgásnak és ezzel együtt az autóiparnak, de más dolgok pedig jobban fognak fejlődni: Elektronikus kommunikáció (utazás helyett videókonferencia, ajánlott levél helyett hitelesített e-mail) Elektronikus ügyfélszolgálatok további fejlődése (közművek, államigazgatás, biztosítók, stb.) Elektronikus bankolás, bankkártyás fizetés, közüzemi számlák átutalással/csoportos beszedéssel történő fizetése Távoktatás Távmunka Robotizáció: gyártás, szállítás (önvezető kamionok, drónos csomagkiszállítás)
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!