Ennek ellenére sem hátrál, de megélni persze nem tud a műsoraiból, így az exe anyjánál lakik, és pultosként keresi a kenyerét a harmincas évei elején járva. Ha mindez nem lenne elég, az élet enyhén szólva is egy „nesze, sánta, itt egy púp” típusú csapással lepi meg. Sőt, egyenesen akkora púpot kap, mint egy hegyomlás, amikor egy nap belép a pubba egy túlsúlyos nő, sírdogálni kezd a pultnál, a srác pedig megsajnálja, és meghívja egy italra. Aztán hamar megtapasztalja, hogy ennél a kedves gesztusnál nagyobb hibát el sem követhetett volna: a nő onnantól kezdve minden egyes nap megjelenik a kocsmában, a maratoni, eleinte barátinak tűnő csevegések hatására idővel a férfi megszállottjává válik azt vizionálva, hogy egy párt alkotnak, zaklatni kezdi először csak üzenetek millióival,
majd verbálisan és fizikailag is egyre agresszívabb lesz, végül az ő és a környezete életére tör.
A rendőrség sokáig annak ellenére is csak legyint az ügyre, hogy a nőt már több alkalommal elítélték hasonló bűncselekményekért.
A Szarvasbébiben az egyik legelképesztőbb az, hogy valós események inspirálták: a forgatókönyvíró-főszereplő Richard Gadd, ha kicsit fikciós elemekkel kiszínezve is, de a saját történetét mesélte el először egy színpadi monodráma keretében, később a televíziós sorozatra átültetve. És bár saját bevallása szerint a téma sötétségét a dramedy elemeivel próbálta feloldani, csalódni fog, aki olyan abszurd fekete humorra számít, mint ami például Ricky Gervais Mögöttem az élet vagy a másik sztárhumorista, Louis C. K. Loiue című szériáját jellemezte. Esetünkben ugyanis az egyetlen poénforrás a végtelen kényelmetlenség és az ebből fakadó szekunder szégyen. Már önmagában azt is borzasztóan kellemetlen nézni, ahogyan a srác humoristaként újra és újra leégeti magát, de milliószor gyomorszorítóbb látni, milyen tehetetlenül, gyáván, szerencsétlenül, mondjuk ki,
igazi lúzerként kezeli az egyre életveszélyesebbé váló szituációt.