Trump triumphs
![](https://cdn.mandiner.hu/2024/07/Ia0Zf6w20Xhz6mR1LIX6xOaA91-itgjUlbfoaXmeoz8/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzkwNzkwOWNjNTljYTRjNTJhNmI5Yzg0NTZiZDE3YzI2.jpg)
Olyan világban élünk, ahol a tény, igazság, valóság, mint az emberi megismerés alappillérjei romokban hevernek.
![](https://cdn.mandiner.hu/2024/07/Ia0Zf6w20Xhz6mR1LIX6xOaA91-itgjUlbfoaXmeoz8/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzkwNzkwOWNjNTljYTRjNTJhNmI5Yzg0NTZiZDE3YzI2.jpg)
Ha van kedvenc színházi előadásom, az a Bodó Viktor rendezte Egy őrült naplója. A 2016-ban bemutatott, azóta több mint kétszázszor játszott darabot egyszerűen nem tudom megunni, nem utolsósorban a túlzás nélkül zseniális Keresztes Tamás miatt, aki olyat művel egymagában, amire csak kevesen képesek. „A kisember kényszerű ámokfutása” megrendítően ismerőssé válik az alakításában, a színpadon pedig nemcsak ő van jelen, hanem ugyanolyan érvénnyel a Keresztes tervezte, az önmagából kiforduló világot, lelkeket, elméket fizikai valósággá tevő díszlet és a looperrel minden egyes alkalommal élőben újrakonstruált zene is. Ez persze látszólag irreleváns információ a Vígszínház új premierje, a Pinokkió kapcsán, de talán annyiban mégsem, hogy ha Keresztes Tamás neve feltűnik valamiben, arra érdemes odafigyelni.