Ákos így lepett meg mindenkit a Papp László Sportarénában
Platina lemezzel és a múlt árnyaival vagy éppen fénylő szikráival Ákos lett Ákos előzenekara, hogy végül egy angyalnak monumentumot állítva a Metropolis épüljön fel.
Ha van kedvenc színházi előadásom, az a Bodó Viktor rendezte Egy őrült naplója. A 2016-ban bemutatott, azóta több mint kétszázszor játszott darabot egyszerűen nem tudom megunni, nem utolsósorban a túlzás nélkül zseniális Keresztes Tamás miatt, aki olyat művel egymagában, amire csak kevesen képesek. „A kisember kényszerű ámokfutása” megrendítően ismerőssé válik az alakításában, a színpadon pedig nemcsak ő van jelen, hanem ugyanolyan érvénnyel a Keresztes tervezte, az önmagából kiforduló világot, lelkeket, elméket fizikai valósággá tevő díszlet és a looperrel minden egyes alkalommal élőben újrakonstruált zene is. Ez persze látszólag irreleváns információ a Vígszínház új premierje, a Pinokkió kapcsán, de talán annyiban mégsem, hogy ha Keresztes Tamás neve feltűnik valamiben, arra érdemes odafigyelni.