A Microsoft a Super Bowl előtt mutatja be hogyan nézzük a mérkőzéseket majd a jövőben a találmányával.
2016. február 03. 07:10
p
0
0
2
Mentés
A National Football League az sokkal fontosabb dolog, mint hazánkban a foci, a Super Bowl egyfajta nemzeti ünnep, az sem mindegy ki énekli a himnuszt (most éppen Lady Gaga), de megáll az élet alatta az USA-ban. Nem véletlen tehát, aki itt reklámoz, az valószínűleg elég jól fogja majd értékesíteni a termékét a nagy focihisztéria után. Kötelező ugyanis itt reklámozni IT cégeknek is, gondoljunk csak az Apple nevezetű cégre.
A HoloLens promóvideója viszont tényleg a jövőt mutatja be (ai ugye egy karnyújtásnyira van csak már tőlünk). Láthatjuk benne, hogy a stadiont 3D-ben láthatjuk már a szemüveggel, de a dohányzóasztalon tudjuk visszajátszani a meccse legizgalmasabb és necces részeit is. Sőt a szobába meg is jelenik kedvenc játékosunk, a videóban Russel Wilson hologramja is.
Maga a HoloLens ugyan még nincs forgalomba, a 3000 dolláros fejlesztői készlet (SDK) lesz elérhet, illetve az iparban dolgozik hamarosan az Autodesk Fusion 360 projektjében. De ha mindenki, mint az Oculus Rift, a HTC és a Sony is kidobja a maga VR cuccát, akkor ez az AR-hologramos redmondi megoldásnak is meg kell jelennie még ebben az évben a piacon. Remélhető, akkor, hogy a következő Super Bowlt már így élvezhetik az amerikaiak 2017-ben.
Beszédet mondott a volt miniszterelnök, szerinte „ideje a valósággal foglalkozni”, valamint többek között leszögezte, hogy hazafias dalokkal nem lehet bort venni a boltban. Összefoglalónk.