Még a Dűne írója sem tudja, hogy miről szól a prófécia
Szokás egy-egy legendának a mélyére ásni, elveszni múltjának részleteiben, de 10 000 év alatt birodalmak omlanak össze, így elég ritka, hogy ennyire messze utazzunk vissza az időben.
Nem vagyok híve a rebootnak és a filmes kalandok tévés folytatásának, mi az istennek kellene egy már lezárt, kerek egészet megint boncolgatni.
„A fantázia hiánya nemcsak a jövőképben látszik meg az írókon, hanem abban is, hogy nem sikerült egy olyan karaktert sem összerakniuk a pilotra, aki csak egy kicsit is érdekes lenne. Dash (Stark Sands), a precog egy simán hibbant faszinak tűnik, az állandóan összeszorított szájjal maga elé meredő Vega (Meagan Good), a detektív meg annyira sablonos, hogy egy értelmező szótárban is szerepelhetne a képe az »elcsépelten egyforma filmes tévés karakterek: a zsarunő«cikkely mellett. Eleve ez a felállás, a rendőr/ügynök + egy-oda-nem-illő-de-valamihez-nagyon-értő-segítő annyira idegesítő már, hogy az valami hihetetlen, Sir Arthur Conan Doyle-nál ezt a felállást jobban megírni nem lehet, akkor meg minek kínlódni vele?
A sztori sem túl érdekes, és nem vet fel olyan kérdéseket, amiket pedig fel lehetne a magánélet szentségéről, a biztonságért feláldozott személyes szabadságról vagy a létünket alapvetően veszélyeztető technológiáról, ehelyett csak odakent, a két karaktert összehozó, és kínosan szájbarágós dialógusokon keresztül magyarázott jelenetekben bővelkedő nyomozást kapunk, és már látom, hogy az átívelő szál a precogokról nem fog akkora hangsúlyt kapni, mint kellene, inkább a heti ügyet megoldós, procedurális móka kerül majd előtérbe, ami viszont engem nem érdekel, pláne nem ebben a gyagyi körítésben. Értékelés: 1/5.”