Találkozásom Trivulzióval
Nagyon kell vigyáznom ezzel a Trivulzióval, mondtam magamban hazafelé menet.
A kilencvenes évek Európájának meghatározó techno-szolgáltatói az új évezredben is pontosan tudják: hathatós termékpozicionálás nélkül popszakma sincs. Szeged bejött.
A Scooter 2009-re megtalálta a világ azon szegletét, ahol még mindig a legnagyobb sztár szerepében tud tetszelegni. A hatékony marketingpolitika jegyében tavaly a budapesti műegyetemisták díszes éveleji mulatságán, idén pedig már a Szegedi Ifjúsági Napokon kényeztetik a látogatókat How much is the Fish-sel, vagy valami borzalmas jumpstyle-lal.
Ez a húzás kiemelkedően jónak bizonyult: a Scooter napjára akkora érdeklődés támadt a kétfarkú kutyák városában megrendezett dzsemborira, hogy a tervezettől eltérően a nagyszínpadon brillíroznak majd. A más nagy közép-európai ejtőernyős egyébként a közgázos és egyéb fellépések gyakoriságából ítélve a Freestylers. Hájpa, hájpa.