Kreml: Moszkva és Washington a békéről és a nem a háborúról fog beszélni

A Kreml szóvivője hangoztatta, hogy a minszki megállapodások lehetőséget adtak az ukrán probléma rendezésére.

„A tárgyalások nem hivatalosan, magánjelleggel zajlanak” – mutatott rá a Bevásárlóközpontok Szövetségének alelnöke számolt be.
Pavel Ljulin, a Bevásárlóközpontok Szövetségének alelnöke közölte, hogy az Oroszországból kivonult Inditex csoport márkáinak esetleges visszatéréséről szóló tárgyalások zárt ajtók mögött zajlanak – írja a News.ru.
Ezt is ajánljuk a témában
A Kreml szóvivője hangoztatta, hogy a minszki megállapodások lehetőséget adtak az ukrán probléma rendezésére.
A csoport márkái közé tartozik a Zara Home, a Massimo Dutti, a Bershka, az Oysho, a Pull & Bear és a Stradivarius.
A tárgyalások nem hivatalosan, magánjelleggel zajlanak, és egyesek az Inditex nevében egyeztetnek, feltérképezve a lehetőségeket.
„Jelenleg az Inditex hivatalosan nincs jelen Oroszországban” – magyarázta.
Vadim Siprov, az Institute of Communication Management LLC főigazgatója és politológus az aif.ru-nak nyilatkozva kifejtette, hogy a geopolitikai változások hatására a nyugati márkák ismét megpróbálhatnak visszatérni az orosz piacra.
Véleménye szerint elsőként a PepsiCo, a Coca-Cola, az Apple, a Visa, a Mastercard és a McDonald's lehet esélyes a visszatérésre.
Nyitóképünk illusztráció. Forrás: AFP/Jakub Porzycki