Változik a világ, és ezzel változnak a fogyasztói szokások is, ami a Coca-Colát is lépésre kényszerítette a CNN szerint: konkurenciához átpártolt fogyasztóik visszaszerzése érdekében új állandó ízként jelentették be az amerikai és kanadai piacon a Coke Spiced verziót, az új üdítőben
hagyományos kóla ízét málnával és fűszerekkel keverik.
Hozzátették azt is, hogy teljes cukortartalmú és cukormentes változatban is kapható lesz.
A Coca-Cola ritkán illeszt be új, állandó ízeket a kínálatába, erre példa a Cherry és a vaníliás kóla. A cég azonban belátta, hogy a mai fiatalok merészebb, erőteljesebb ízekre vágynak, valamint szeretnek új dolgokat kipróbálni.
A hagyományos kóla, a Coca-Cola Zero Sugar és a diétás kóla eladásai mindössze 1 százalékkal nőttek 2022-ben Észak-Amerikában, míg a bubis üdítők és gyümölcslevek értékesítése 3 százalékkal. Más régiókban a hagyományos kóla eladásának növekedését a víz, a tea, a sportitalok és a kávé is megelőzte.
Nyitókép: Pixabay