Ez mindannyiunk rezsijére hatással lesz: teljesen megváltozik az európai energiabefektetési jogi környezet!
Az Energia Charta Egyezmény megújításáról konferenciáztak az MCC-ben.
A Meta havidíjat szedne a reklámmentes alkalmazáshasználatért.
A Facebookot és az Instagramot is magában foglaló Meta vállalat azt találta ki, hogy fizetőssé teszi a két közösségi felület használatát azok számára, akik nem hajlandóak elfogadni a személyre szabott reklámokat – írja a Wall Street Journal.
Az Instagram telefonos használata havonta 14 dollárba (ötezer forint), a két alkalmazás együttes használata asztali gépen pedig 17 dollárba (6500 forint) kerülne.
A Meta ezzel az EU azon szabályozását próbálja kijátszani, ami korlátozná, hogy személyre szabott hirdetéseket jelenítsenek meg az európai felhasználók eszközein, ami a cég első számú bevételi forrása.
A vállalat több uniós szereplővel egyeztetett a tervről, amelyet reményeik szerint a következő hónapokban útjára is tudnak indítani.
Amennyiben sikerül, az azt jelentené, hogy az EU-s felhasználók választhatnának: vagy továbbra is ingyenesen, személyre szabott hirdetésekkel használják az Instagramot és a Facebookot, vagy fizetnek a szolgáltatások hirdetésmentes változataiért.
Nyitókép: Jakub Porzycki / NurPhoto / NurPhoto via AFP