Úgy bebukott a Bud Light a transznemű-reklámmal, hogy elbocsátásokba kezdett
Nagy bajban van a cég.
Az LMBTQ-botrány alaposan megtépázta a cég eladásait.
Sok Anheuser-Busch forgalmazó azt mondja, beletörődtek „a fájdalmas Bud Light veszteségekbe”, valamint a Dylan Mulvaney- fiaskó után feladták az elégedetlen vásárlók visszacsábítását – tudta meg a The Post.
Négy hónapos létszámstop és elbocsátások után – egyes sörszállító teherautó-sofőröket még akkor is zaklattak, amikor a Bud Light eladások több mint 25%-kal csökkentek – az Anheuser-Busch nagykereskedői elfogadták, hogy vevőik egy részét végleg elvesztették – és az új fogyasztókra kell koncentrálniuk.
„A fogyasztók döntöttek”
– mondta egy texasi székhelyű sörforgalmazó cég egyik, magát megnevezni nem kívánó vezetője. „Elhagyták [a Bud Lightot], és ez így is marad. Nem képzelem, hogy nagy százalékuk visszajönne” – idézte a lap.
Hozzátették, az Anheuser-Busch más söreinek, köztük a Budweisernek, a Michelob Ultrának és a Busch Lightnak az eladásai is visszaestek, mióta a Bud Light marketingkapcsolatot kötött a transznemű influencerrel, Mulvaneyvel.
Ráadásul ezek az elvesztett vásárlók valószínűleg rájöttek, hogy a Bud Light versenytársai, köztük a Coors Light és a Miller Lite „nagyon hasonló termék”. A sörháború megnyerése azon múlik, hogy
„ki a legjobb a marketingben”
– mondta a cég vezetője.
Ezt is ajánljuk a témában
Nagy bajban van a cég.
Nyitókép: Képernyőfotó