Meghan Markle más tollával ékeskedik: lekoppintotta egy spanyol város címerét

A sussexi hercegné cégének új logója kísértetiesen hasonlít egy spanyol város címeréhez.

A vállalkozó 800 eurót kért az embléma megtervezéséért, ami 15 euróért letölthet az internetről.
A Konstancában található Mamaia település desztinációmenedzsmentjének szervezete (OMD) szombaton bejelentette, hogy visszavonja az előző nap bemutatott turisztikai logót, mivel az pont ugyanúgy néz ki, mint egy spanyolországi lakópark emblémája.
Az önkormányzat állítólag 800 eurót fizetett a logóért, amiről utólag kiderült, hogy 15 euróért letölthető az internetről
– írja a Maszol.ro.
A polgármesteri hivatal közlése szerint 16 ezer eurós szerződést kötöttek a céggel, amely tartalmaz más arculattervezési szolgáltatásokat is.
„Egy brand sokkal többet jelent a grafikai megjelenítésénél” – írta a városháza.
A hivatal egyelőre semmit nem fizettet még ki a cégnek, és közölték, a vállalkozás kilenc logóváltozatra tett javaslatot, ezekből választotta ki az OMD a pénteken ismertetett variánst. „Sajnos nem volt kapacitásunk utánanézni annak, hogy a kiválasztott logó eredeti-e vagy sem” – olvasható a közleményben, ahogy az is, hogy a város egy új logó elkészítését rendelte meg.
Nyitókép: G4 Media