Picit sem korrupciógyanús ügy a románoknál: sokmillió forint egy gagyi rajzért

A román posta 48 ezer eurót fizetett új logójáért, amelyet a közönség primitívnek és aránytalanul drágának tart.


A román posta 48 ezer eurót fizetett új logójáért, amelyet a közönség primitívnek és aránytalanul drágának tart.


A logófrissítés nem csupán esztétikai lépés, komoly gazdasági jelentőséggel bír.


A sussexi hercegné cégének új logója kísértetiesen hasonlít egy spanyol város címeréhez.


A Tisza Párt nem volt teljesen körültekintő a helyszínválasztáskor.


A módosítást azzal magyarázták, szeretnék, ha a gyengén látók is el tudnák olvasni a klub nevét a feliraton.


Három és fél millió forintért kelt el az MDF védjegy, a vevő kilétét még néhány hétig homály fedi.


Nem újdonság ellenzéki körökben a saját márkás termékek forgalmazása.


Magyarország nem táncol úgy, ahogy Brüsszel fütyül. Nem, úgy valóban nem. Csak úgy, ahogy a Kínai Kommunista Párt fütyül.


Perlaky-Papp József kielemezte a logó-sagát.


Csak az a kérdés, hogy vajon az említett grafikus csapat dolgozik-e indiai ragasztógyáraknak is.


A pár másodperces videóhoz semmilyen kommentárt nem írt a milliárdos.


A vállalkozó 800 eurót kért az embléma megtervezéséért, ami 15 euróért letölthet az internetről.






