Uniós értékek: Kijevben szélsőségesek támadtak meg egy LMBTQ-rendezvényt (VIDEÓ)
Végül sikerült megfékezni a támadókat.
„A férfiasság nem jelenti azt, hogy nem élvezheted a nőies dolgokat” – fogalmazott a modell.
Vírusszerűen terjed a Calvin Klein 2022-es reklámja, amely egy szakállas transznemű férfit ábrázol sportmelltartóban – számolt be a New York Post. A reklám fókuszában Bappie Kortram, hollandiai transz influencer áll, aki áradozott a márkáról, amiért lehetővé tette számára, hogy „bemutassák a kövér szeretetet, a kövér büszkeséget, a kövér cisz testeket, a kövér transz testeket, a kövér örömöt, és mindent, ami megmutatja, hogy a transz test jó test”.
– fogalmazott az influenszer, majd kifejtette:„Úgy gondolom, fontos megmutatni, hogy a mellekkel rendelkező transz testeket ünnepelni kell, és hogy a férfiasság nem jelenti azt, hogy nem élvezheted a nőies dolgokat” – tette hozzá.
Nyitókép: Képmetszet