Korábban Caitlyn Jenner is működött együtt más márkákkal, nem tudni, mi változtatta meg a véleményét.
Caitlyn Jenner csütörtökön a Niket bírálta, amiatt, hogy a sportruházat gyártó vállalat összeállt a TikTok közösségi oldal egyik transznemű sztárjával, Dylan Mulvaneyvel.
Jenner, aki 2015-ben szintén átműtette magát nővé, „felháborítónak” nevezte a cég új együttműködését. „Mint valaki, aki úgy nőtt fel, hogy csodálta, amit Phil Knight tett, szégyen látni, hogy egy ilyen ikonikus amerikai vállalat ilyen rossz útra tér!” – tweetelte. „Lehetünk befogadóak, de nem az emberek tömeges többségének rovására, és lehet némi tisztességünk, miközben befogadóak vagyunk. Ez felháborító.”
Jenner 2016-ban még egészen másképp állt hozzá a transzneműek és a vállalatok közötti kapcsolathoz. Akkor még elfogadta, hogy ő legyen a H&M divatcég H&M Sport nevű sportruházati vonalának egyik reklámarca. Azt nem tudni, azóta mi változtatta meg a véleményét a témáról. Egyébként mind a Nike, mind a Bud Ligh amerikai sörgyártó komoly kritikákat kapott a konzervatívok részéről, miután bejelentette együttműködését a több mint 10 millió követővel rendelkező transznemű Mulvaneyvel.
Nyitókép: Norikazu Tateishi / Yomiuri / The Yomiuri Shimbun via AFP