Az LMBTQ-tól Ukrajnán át a többkulcsos adóig – ezekről nem beszélhet őszintén a Tisza Párt

Az Alapjogokért Központ szerint Magyar Péterék tudatosan kerülik az olyan vitás ügyeket, de ez kezd egyre átlátszóbb lenni.

Korábban Caitlyn Jenner is működött együtt más márkákkal, nem tudni, mi változtatta meg a véleményét.
Caitlyn Jenner csütörtökön a Niket bírálta, amiatt, hogy a sportruházat gyártó vállalat összeállt a TikTok közösségi oldal egyik transznemű sztárjával, Dylan Mulvaneyvel.
Jenner, aki 2015-ben szintén átműtette magát nővé, „felháborítónak” nevezte a cég új együttműködését. „Mint valaki, aki úgy nőtt fel, hogy csodálta, amit Phil Knight tett, szégyen látni, hogy egy ilyen ikonikus amerikai vállalat ilyen rossz útra tér!” – tweetelte. „Lehetünk befogadóak, de nem az emberek tömeges többségének rovására, és lehet némi tisztességünk, miközben befogadóak vagyunk. Ez felháborító.”
Jenner 2016-ban még egészen másképp állt hozzá a transzneműek és a vállalatok közötti kapcsolathoz. Akkor még elfogadta, hogy ő legyen a H&M divatcég H&M Sport nevű sportruházati vonalának egyik reklámarca. Azt nem tudni, azóta mi változtatta meg a véleményét a témáról. Egyébként mind a Nike, mind a Bud Ligh amerikai sörgyártó komoly kritikákat kapott a konzervatívok részéről, miután bejelentette együttműködését a több mint 10 millió követővel rendelkező transznemű Mulvaneyvel.
Nyitókép: Norikazu Tateishi / Yomiuri / The Yomiuri Shimbun via AFP