Schmidt Mária váratlan karácsonyi ajándékát Magyar Péter nem teszi majd a fa alá
Nem semmi, kemény vélemény.
Alberto Garzón szerint „csak a sztereotípiák nélküli” játékokkal tudnak a gyerekek teljes mértékben kibontakozni.
Vasárnap a babák egy napig sztrájkoltak Spanyolországban: „A gyerekek száz százalékával akarunk játszani, nem csak ötven százalékával” – hangzott a követelésük. A baloldali fogyasztóvédelmi miniszter, Alberto Garzón karácsony előtti kampányával a reklámok „szexizmusára” akarja felhívni a figyelmet.
– követelte vasárnap Madridban.
A miniszter a spanyol fogyasztóvédelmi minisztérium egy 2020-as tanulmányára hivatkozik, amelyből kiderül, hogy a gyermekeket célzó reklámok segítik identitásuk formálását. A kutatás továbbá leírja, hogy a lányok reklámjainak csaknem negyven százaléka a szépségápolással kapcsolatos, míg a fiúknak szánt reklámok ötven százaléka olyan szakmákkal kapcsolatos, mint például a pilóta, a rendőr vagy a katona.
Nyitókép: Pixabay