A luxemburgi vállalat a következő három évben hat kísérletet tervez az űrben, ezek közül az első a bor kutatásával kapcsolatos. Mint mondták, kutatásaik a változó világban a mezőgazdaság jövőjével kapcsolatban adhatnak válaszokat. A NASA megnyitotta az űrállomást az ilyen típusú üzleti lehetőségek előtt, és alkalmanként a privát űrmissziókat is lehetővé teszi.
Ennek jegyében hétfőn a Cygnus-kapszulában egy csokiskeksz sütésre tervezett különleges sütőt is küldtek az űrállomásra, továbbá olyan karbonszálmintákat, amilyenekből az olasz Lamborghini sportautók karosszériája készül. Korábban a Budweiser küldött árpamagokat az állomásra, már arra gondolva, hogy majd a Marson is ihassák a sörüket az első telepesek. 2015-ben pedig egy japán alkoholgyártó küldött whisky-t és más italokat az űrbe, hogy teszteljék a mintákat, és már a Scotch is járt az űrben egy másik kísérlet részeként.
A borokkal nem a mostani az első űrkísérlet: egy francia űrhajós a Discovery fedélzetére vitt magával egy palackot 1985-ben. A Nemzetközi Űrállomáson jelenleg három amerikai, két orosz és egy olasz űrhajós dolgozik.