Kampányt indított a japán kormány turizmusának fellendítésére, miután a márciusi földrengés és az azt követő szökőár, illetve nukleáris baleset miatt jelentősen visszaesett a szigetországba látogató külföldiek száma. A 14 millió dollárba kerülő akcióban tízezer repülőjegyet ajánlanak fel a Japánba utazni szándékozó külföldieknek, akik 2012 áprilisa, és 2013 márciusa között utazhatnának az országba.
A turisták interneten jelentkezhetnek majd, és a szerencséseket azt követően választják ki, hogy az aspiránsok néhány egyszerű kérdésre válaszoltak utazási útvonalukról és tartózkodásuk idejére vonatkozóan. A nyerteseket blogolásra kérik fel Japánban való tartózkodásuk ideje alatt, hogy beszámoljanak utazási élményeikről.
A márciusi katasztrófa után áprilisban már több mint 62 százalékkal esett vissza a Japánba látogató turisták száma az előző évi adatokhoz képest. A helyzet azóta fokozatosan javul, de augusztusban is 32 százalékkal kevesebb külföldi vendég érkezett Japánba, mint egy évvel korábban. A megelőző időszakban viszont egyenletesen nőtt a Japánba látogató külföldiek száma, s 2010-ben már elérte a 8,6 milliót.