Eladták a Huffington Postot

2011. február 07. 11:30

A Superbowl-döntő díszpáholyában beszélte meg a vétel részleteit az AOL vezére és Ariana Huffington: 315 millió dollárért vásárolja meg a tech-óriáscég a közösségi híroldalt.

2011. február 07. 11:30

Az amerikai AOL 315 millió dollárért megveszi a Huffington Post című híroldalt. Az Arianna Huffington által alapított híroldal megvásárlásával a „lecsúszóban lévő” AOL szeretné átalakítani a cég struktúráját - írja a hvg.hu. A cikk szerint a Superbowl-nak helyt adó stadion VIP-páholyában döntöttek a felvásárlás legutolsó részleteiről is.

Tavaly a Huffington Post 24 millió olvasót vonzott, 500 millió oldalletöltést ért el, 31 millió dollárnyi hirdetést értékesítettek az oldalon.

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!