Így aztán az ÁSZ megállapítja, hogy „a hatpárti összefogásban részt vevő pártok a kampányköltésekre előírt törvényi korlátozást nem tartották be, a hat párt és a Mindenki Magyarországa Mozgalom együttesen több mint 1 683,3 M forinttal többet költött a választási kampányra az engedélyezett összegnél”.
Az ÁSZ ugyanakkor leszögezi, hogy ez csak részjelentés, és további vizsgálatokat folytat. Azaz, az említett összeg akár még nőhet is.
A jelentés szerint kiderült, hogy 860 millió forintot fizettek ki sms-kampányokra,
automatizált telefonhívásokra és közösségi médiában megjelenő hirdetésekre, adatbázis-építésre és -kezelésre. Ezek azok a tevékenységek, amelyeket a Gyurcsány–Bajnai-kör emberei által működtetett DatAdat nevű cégcsoport végzett számukra. Az ÁSZ külön vizsgálta a DatAdat GMBH, azaz a bécsi DatAdat és Márki-Zayék között 2022. március 17-én létrejött megbízási keretszerződést is.
Mindezeken túlmenően a külföldi kampánydollárokból jutott 324 millió forint választási gyűlésekre és kampányrendezvényekre is. 365 millió forintot költöttek választási plakátokra, szóróanyagokra és egyéb kampányeszközökre.