Az otthagyott utasokról szólva
Arra felvetésre, hogy az európai repülőtereken jelentősek voltak a fennakadások, és a Wizz Air is több helyen hagyott ott utasokat, Váradi József elmondta: „Európában júliustól szeptemberig a járatok 6,5 százalékát törölték,
a Wizz Air az európai átlaghoz hasonlóan hajtott végre ilyen intézkedést, de nyilván ez nem vigasz azok számára, akiket érintett a fennakadás.
Mostanra tértünk vissza a korábbi sztenderdjeinkhez, gyakorlatilag megszűntek a járattörlések, a késések is mérséklődtek”.
Mint fogalmazott: „nagyon nehéz nyarat tudhatunk magunk mögött, azonban azt megjegyezném, hogy a problémáink nem a légiutas-kísérők és pilóták hiányából fakadt, hanem a külső környezet kihívásai görgettek elénk akadályokat. Ennek kiküszöbölése érdekében tettünk lépéseket” – húzta alá.