Volt egyszer egy iciri piciri házacska...
Ott lakott egy iciri piciri ,,téglácska.” Volt annak sok iciri piciri kis ökre, Agyhalott mind, ezt mondta róluk a fő ,,Ogre.”
A márka legújabb kollaborációja kicsapta a biztosítékot a keresztényeknél, a bevont influenszer gyorsan törölte is a szponzorált bejegyzését.
A világ talán leghíresebb sportszer- és sportruházat-gyártója, az Adidas nemrég összeállt egy Praying, azaz magyarul Imádkozó nevű amerikai indie márkával, akikkel egy közös cipőt terveznek piacra dobni. A Praying olyan feliratú ruhadarabokkal vált ismertté az elmúlt két évben, mint a trikó, amelyre az van írva, hogy „Majd akkor beszélek Istennel, ha meghalok”, vagy a ruha, amelyre az, hogy „Adjatok pénzt a lányoknak” – írja a 24.hu.
Augusztus 3-án azzal indították el a kampányukat, hogy megnyerték maguknak a világ egyik legnépszerűbb tiktokerét, Addison Rae-t, és lefotózták a Praying egyik legbotrányosabb termékében, a Szentháromság fantázianevű fürdőruhában – amit a fiatal influenszer természetesen az Instagramon is megosztott.
A Szentháromság névre keresztelt termék egy két részből álló fehér bikini, melynek a felsőjére az van ráírva, hogy „Atya” és „Fiú”, míg az alsójára az, hogy „Szentlélek” – így érthető, hogy a hívők kiborultak, mikor megjelent a fotó a közösségi médiában, ahogy az is, hogy később a Praying és Addison Rae is törölte az ominózus bejegyzést.
Azonban az influenszernek köszönhetően az eddig viszonylag kevesek által ismert indie márka és (az Adidas) Instagramját a problémás poszt eltüntetése ellenére is elárasztották a kritikus hangok: „Ez annyira rossz”, „Ez határozottan istenkáromlás”, „Ez túlmegy minden határon, és rendkívül tiszteletlen!” – idéz fel pár felháborodás szülte kommentet a Highsnobiety divattal foglalkozó portál.
Persze a Praying azóta sem állt le a kritikusok fricskázásával, a fotó feltöltése utáni napon Lukács evangéliumának 23:34-es passzusát osztották meg a közösségi oldalukon, ami így szól: „Atyám! bocsásd meg nékik; mert nem tudják mit cselekesznek.” Egy napja pedig egy kalodába zárt, Szentháromság-bikinit viselő modell képét posztolták ki azzal a szöveggel, hogy „Most már tudom, mit érzett Jeanne d’Arc”. Az Adidas viszont egyelőre nem kommentálta az ügyet.
Nyitókép: Twitter