Üzleti osztály a repülőn: nincs már igény az első osztályú jegyekre, a business viszont tör előre
Amerikában teljesen lemondtak róla, Európában még ragaszkodnak hozzá, csak az a kérdés, meddig.
A német légitársaság a nyitottság, a sokszínűség és a megértés híveként azonosítja saját magát.
Egy különleges repülőgéppel ünnepli a pride hónapot a Lufthansa – számolt be a humenonline.hu. A német légitársaság közösségi oldalain is ismerttette, hogy az egyik Airbus A320neo a következő hat hónapra „Lovehansa-ként” közlekedik majd különböző európai célállomásokra.
Mindemellett a bejáratnál lévő üdvözlőpanel is különleges szivárványos kialakítást kapott. Míg a repülőgép ablakából kitekintve szivárványszínű szívek láthatók a szárnyakon – sorolta a portál.
A Lufthansa állítja, hogy a nyitottság, a sokszínűség és a megértés híve. A Lovehansa különleges színezésével a vállalat újabb egyértelmű jelzést küld a külvilág felé, hogy vállalati kultúrájának mindez fontos része. – hangsúlyozták a cikkben.
A légitársaság ezeken túl nemrég a Facebook-oldalán is megváltoztatta a pride hónap alkalmából a profilképét. Pár napja a logójuk szivárványszínben pompázik.
Nyitókép: Lufthansa Facebook-oldala