Senki sem támadta még ennyire Magyarországot: minden uniós forrást megtagadna hazánktól Daniel Freund

„Ezeknek az átutalásoknak végre véget kell vetni” – írta a német politikus.

Kanász-Nagy Máté a budapesti közlekedési káoszért az előző városvezetést tette felelőssé.
Bohár Dániel, a Megafon munkatársa szerdán sem pihent, most Kanász-Nagy Mátét, az LMP társelnökét a budapesti közlekedési helyzetről kérdezte.
A baloldali politikus leszögezte: „ezt a közlekedési káoszt fel kell számolni”, majd azzal folytatta, hogy
„ennek a leghatékonyabb módja a dugódíj”.
„Tehát minél hamarabb be kell a dugódíjat vezetni Budapesten” – fűzte hozzá.
Erre a kijelentésre a riporter úgy reagált, hogy „a dugók nemcsak azért vannak, mert sok autó van, hanem, mert egy csomó helyen nem lehet közlekedni. A különféle lezárások miatt”. Erre Kanász-Nagy védelmébe vette a főpolgármestert, szerinte nem Karácsony Gergely tehet a kialakult helyzetről. Majd azokat a korábbi városvezetőket tette felelőssé, „akik ezeket a felújításokat nem lépték meg” .
Bohár ezután arra hívta fel a figyelmet, hogy „a rakpartok lezárása a mostani ciklus mostani vezetésének az ötlete például”. Az LMP-s politikus minderre úgy reagált, hogy „a rakpartot mindenképp le kell zárni”.
A beszélgetést alább tekinthetik meg:
Nyitókép: Képernyőfotó