Egyre nagyobb a baj a közösségi médiában – a Facebook és az Instagram mégis mással foglalkozik
Ma Magyarországon a Facebook-csoportokban a legnagyobb kereslet a „cukor” nevű anyagra mutatkozik.
A DK-s politikus szerint az olajembargóval kapcsolatos siker „részleges és átmeneti”.
Gyurcsány Ferenc felesége közösségi-média oldalán jelentkezett be egy hosszabb bejegyzéssel, amelyben az Orbán Viktor által Magyarország számára kialkudott brüsszeli szankciós csomaggal kapcsolatban fejtette ki a véleményét.
A DK politikusa szerint Orbán Viktor a kudarcait sikerként próbálja eladni, ennek alátámasztására a DK ügyvezető alelnöke és EP-képviselője, Molnár Csaba gondolatait idézte:
A bejegyzés végén pedig kijelentette: „Orbán Viktornál régi hagyomány, hogy győzelemként próbálja eladni az európai vereségeit, most is ez történik. De attól még a valóság az, hogy háromból semmit nem tudott Orbán elérni”.
Nyitókép: YouTube