Szóljon már valaki D. Tóth Krisztának, hogy rossz vágányra futott a médiavállalata!
Már a Coca-Cola, a McDonald's, meg a többi cég sem erőlteti ezt a gender-izét.
Háború dúl gender-fronton. Helyre kéne tenni végre a szélsőséges véleményeket, a kölcsönös gyanúsítgatásokat.
„Ez persze csak az első apró lépés volt egy kívánatos úton. Azt ugyanis gender-támogatóknak és gender-ellenzőknek is el kell ismerniük, hogy az utcai felvonulások – bár figyelemfelhívásra néha alkalmasak lehetnek – hosszú távú megoldásokat nem hoznak, leginkább indulatokat gerjesztenek. Jobb lenne a problémákat időben kibeszélni, a fogalmakat és azok esetleges félreértéseit még azelőtt tisztázni, mielőtt minden oldal félinformációk és indulatok alapján foglalná el a saját állásait. (...)
Dr. Pető Andrea, a Közép-európai Egyetem docense, a konferencia moderátora is sajnálkozott azon, hogy bár a gender-studies-nak (társadalmi nemek tudományának) 25 év alatt könyvtárnyi irodalma keletkezett, az emberek mégsem tájékozottak, mit is jelent ez a törekvés. Az elutasítás szerinte nagyrészt a tájékozatlanságból fakad.