Döbbenetes javaslattal állt elő a Bloomberg: újabb módszerrel vennének el támogatásokat Magyarországtól
A hírügynökség ötlete komoly változásokat idézhetne elő.
Folytatódik az iWiW hanyatlása, a Facebook viszont töretlenül növekedik a magyar internetpiacon. A Webisztán szerint a reklámköltések megváltozása miatt hamarosan átrendeződhet a magyar online piac.
A magyar felhasználók körében a YouTube már kedveltebb az iWiW-nél, a most elérhető gemiusos adatok szerint februárra megtörtént a helycsere: az elmúlt hónapokban már több magyar netezőt ért el a YouTube, mint az iWiW, írja a Webisztán blog. Az Index 10%-ot esett az év első felében. Egy helycsere bekövetkezett itt is: a Facebook nemhogy az Indexet, de már az Origót is veri elérésben.
A Webisztán szerint a közösségi oldal valószínűleg mostanra a Blog.hu-t is lenyomta, sőt, a Startlapot is megközelítette. A blog elemzése szerint a Facebook az egyetlen olyan szájt, mely futótűzként terjed a magyarok között, és hamarosan felér a top 3-ba.A Webisztán szerint ezek a tendenciák könnyen átrendezhetik a magyar online piacot.