Fekete Zoltán kijelentette, első a közlekedési, a vasúti funkció megtartása, ennek rovására fejleszteni nem lehet, de a helyi közösségek ellenében sem.
Bár a rendszert több kritika éri, a számok nem hazudnak,: az áram- és a gázrezsi egy friss felmérés szerint is Magyarországon a legalacsonyabb az Európai Unión belül.
Ne maradjon le a Mandiner cikkeiről, iratkozzon fel hírlevelünkre! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és elküldjük Önnek a nap legfontosabb híreit.
Összesen 8 komment
A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
kinai
2010. január 24. 13:17
Hetekig bánkódni fogok, amiért az eseményről nem készítettünk videót. Abból a szempontból viszont tetszik az akció, hogy amíg a fiúk legóznak, addig sem ide járnak trollkodni a svéd modellről.
Amúgy tény, hogy - a demográfiai katasztrófa és a cigánykérdés megoldása után - a közepesen távoli jövőben az akkori magyar kormánynak a panelokkal is csinálnia kell valamit: az általában 25 évnyi élettartamra tervezett épületek egy szép napon egyszer csak elkezdenek majd összeomlani, s a bennük lakó pár millió embert el kell majd helyezni valahol.