Új médiaformátumot dolgoztak ki a kiadók

2009. augusztus 11. 18:56

Új médiaformátummal próbálkoznának a kiadók a zeneeladások serkentése érdekében, a CMX egyszerre tárol zenét, képet, dalszöveget, és extrákat.

2009. augusztus 11. 18:56

Iparági források szerint az EMI, a Sony, az Universal és a Warner már idén novemberben kész bevezetni egy újfajta médiaformátumot, mely digitálisan ötvözne zeneszámokat, dalszövegeket, videókat, borítókat és az albumhoz készült grafikai munkákat egyaránt. A médiaóriások kollaborációjában kreált csomagformátum gyakorlatilag nem más, mint egy felturbózott digitális CD-tok: a technológia lehetővé teszi, hogy egyetlen állományban foglaljuk össze magát az albumot és extraként érkező „körítést.”

A kiadók abban bíznak, hogy a CMX munkanévre keresztelt formátumnak köszönhetően megugranak az online értékesített zenei albumok eladási mutatói, hiszen az interneten alig akad olyan vásárló, aki keretben szeretné letölteni a műveket – ma természetes, hogy az egyes zenéket szinte mindenki (tíz felhasználóból kilenc) számonként tölti le.

Új médiaformátummal erősítenek a kiadók (IT café)

Amerika választ! Kövesse élőben november 5-én a Mandiner Facebook-oldalán vagy YouTube-csatornáján!

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!