Egy évvel ezelőtthöz képest öt százalékkal csökkent az internetes hirdetések bevétele az Egyesült Államokban.
2009. június 05. 19:09
p
0
0
0
Mentés
Az idei első negyedben 5 százalékkal csökkent az Egyesült Államokban az internetes hirdetések bevétele a tavalyi első negyedhez képest. Ez az első éves szintű csökkenés a bevételekben hét év óta ebben a hirdetési ágban. Az Interactive Advertising Bureau (IAB) nevű szervezet becslései szerint az elő negyedben 5,5 milliárd dollárt ért el a bevétel. Az IAB vezetője szerint a gazdaság élénkülésével a bevételek is felfutnak majd, és az interaktív média további piaci részesedést szerez, mivel a cégek jobban figyelnek hirdetéseik hatékonyságára. (MTI)
Kína újabb mérföldkövet ért el a valutája globális használatában. Egy ausztrál cégnek nyújtott majdnem 2 milliárd dollár értékű jüanalapú hitelt, amelynek a folyósítása és a törlesztése is a kínai pénznemben történik.
Nos, ha lehet fokozni a szánalmasság-faktort, akkor most az Európai Bizottság amúgy sem túl acélos tekintélyű vezetője megteszi, amikor is lényegében »bekunyizza« magát a Fehér Házba...