Hatalmas törés az online hirdetések bevételében

2009. június 05. 19:09

Egy évvel ezelőtthöz képest öt százalékkal csökkent az internetes hirdetések bevétele az Egyesült Államokban.

2009. június 05. 19:09
Az idei első negyedben 5 százalékkal csökkent az Egyesült Államokban az internetes hirdetések bevétele a tavalyi első negyedhez képest. Ez az első éves szintű csökkenés a bevételekben hét év óta ebben a hirdetési ágban. Az Interactive Advertising Bureau (IAB) nevű szervezet becslései szerint az elő negyedben 5,5 milliárd dollárt ért el a bevétel. Az IAB vezetője szerint a gazdaság élénkülésével a bevételek is felfutnak majd, és az interaktív média további piaci részesedést szerez, mivel a cégek jobban figyelnek hirdetéseik hatékonyságára. (MTI)

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!