Megérkezett a hivatalos válasz: az állam nem drágítja az üzemanyagot a törvénymódosítással
Steiner Attila, az Energiaügyi Minisztérium energetikáért és klímapolitikáért felelős államtitkára tiszta vizet öntött a pohárba.
Steiner Attila, az Energiaügyi Minisztérium energetikáért és klímapolitikáért felelős államtitkára tiszta vizet öntött a pohárba.
A Világgazdaság ugyanakkor azt írja, hogy valami nagyon nincs rendben a magyarországi üzemanyagkutak környékén.
Az elemzők szerint az üzemanyagár emelkedése a legnagyobb probléma.
A kormány fellépésének köszönhetően Magyarországon a benzin átlagára július hónapban 8 forinttal, míg a gázolajé 3 forinttal volt alacsonyabb a szomszédos országok átlagáránál, állapította meg a Központi Statisztikai Hivatal.
A magyar benzinkutakon nagyjából 10 millió literrel tankoltak kevesebbet az első félévben, mint tavaly.
Miért drágultak az üzemanyagok az elmúlt hetekben, és emiatt valóban indokolt lehet-e az állami beavatkozás?
Folyamatosan csökken a benzin hazai ára, újabb mérföldkő jöhet.
Még mindig nem zárta ki a benzinárstop lehetőségét a nemzetgazdasági miniszter.
A magyar családok egy liter üzemanyagért 60-80 forinttal többet fizetnek, mint egy éve.
Beigazolódott a gyanú a magyarországi üzemanyagárakról, tényleg drágább, mint kellene, és az is kiderült, hogy a MOL nem tartja be a vállalását.
„Van egy elcsúszás a korábbi megállapodásunkban” – fogalmazott a miniszter.
Viszont lehet a magyar sportolók sikereinek örülni, az ugyanis képes több százezer magyar hangulatát pozitív irányba befolyásolni.
Csak találgatnak a szakértők, mi állhat a háttérben.
A november 15-én érvénybe lépő árak a hét második felében már nem fognak változni.
A brüsszeli direktívák miatt muszáj emelni az üzemanyagok jövedéki adóján a jövő évtől, ám másfél hónappal az új év kezdete előtt sem tudni, pontosan mennyire fog ez a pénztárcának fájni.
Az egyre jobban ingadozó üzemanyagárak miatt vált érdekessé a kérdés, megkérdeztük a taxis szövetséget!
Nem hat a magyar üzemanyagárakra az izraeli háború.