A számok nem hazudnak: ezer forintos benzinárat hozna Magyar Péter programja a magyaroknak

A Tisza Párt átemelte programjába Brüsszel orosz energiahordozók tiltására vonatkozó célkitűzését. A következmények sajnos egyértelműek.


A Tisza Párt átemelte programjába Brüsszel orosz energiahordozók tiltására vonatkozó célkitűzését. A következmények sajnos egyértelműek.


Megismétlődhet a történelem.



Ma még 614 forintos átlagáron tankolhatjuk a benzint, míg a gázolaj átlagára 630 forint.


Az év eleje óta egyre jobb a helyzet.


Steiner Attila, az Energiaügyi Minisztérium energetikáért és klímapolitikáért felelős államtitkára tiszta vizet öntött a pohárba.


A Világgazdaság ugyanakkor azt írja, hogy valami nagyon nincs rendben a magyarországi üzemanyagkutak környékén.


Az elemzők szerint az üzemanyagár emelkedése a legnagyobb probléma.


A kormány fellépésének köszönhetően Magyarországon a benzin átlagára július hónapban 8 forinttal, míg a gázolajé 3 forinttal volt alacsonyabb a szomszédos országok átlagáránál, állapította meg a Központi Statisztikai Hivatal.


A magyar benzinkutakon nagyjából 10 millió literrel tankoltak kevesebbet az első félévben, mint tavaly.


Miért drágultak az üzemanyagok az elmúlt hetekben, és emiatt valóban indokolt lehet-e az állami beavatkozás?



Folyamatosan csökken a benzin hazai ára, újabb mérföldkő jöhet.


Még mindig nem zárta ki a benzinárstop lehetőségét a nemzetgazdasági miniszter.


A magyar családok egy liter üzemanyagért 60-80 forinttal többet fizetnek, mint egy éve.


Beigazolódott a gyanú a magyarországi üzemanyagárakról, tényleg drágább, mint kellene, és az is kiderült, hogy a MOL nem tartja be a vállalását.


„Van egy elcsúszás a korábbi megállapodásunkban” – fogalmazott a miniszter.


Viszont lehet a magyar sportolók sikereinek örülni, az ugyanis képes több százezer magyar hangulatát pozitív irányba befolyásolni.



Csak találgatnak a szakértők, mi állhat a háttérben.
