Blaszfémikus bikinit dobott piacra az Adidas

2022. augusztus 8. 11:33
A márka legújabb kollaborációja kicsapta a biztosítékot a keresztényeknél, a bevont influenszer gyorsan törölte is a szponzorált bejegyzését.

A világ talán leghíresebb sportszer- és sportruházat-gyártója, az Adidas nemrég összeállt egy Praying, azaz magyarul Imádkozó nevű amerikai indie márkával, akikkel egy közös cipőt terveznek piacra dobni. A Praying olyan feliratú ruhadarabokkal vált ismertté az elmúlt két évben, mint a trikó, amelyre az van írva, hogy „Majd akkor beszélek Istennel, ha meghalok”, vagy a ruha, amelyre az, hogy „Adjatok pénzt a lányoknak” – írja a 24.hu.

Augusztus 3-án azzal indították el a kampányukat, hogy megnyerték maguknak a világ egyik legnépszerűbb tiktokerét, Addison Rae-t, és lefotózták a Praying egyik legbotrányosabb termékében, a Szentháromság fantázianevű fürdőruhában – amit a fiatal influenszer természetesen az Instagramon is megosztott.

A Szentháromság névre keresztelt termék egy két részből álló fehér bikini, melynek a felsőjére az van ráírva, hogy „Atya” és „Fiú”, míg az alsójára az, hogy „Szentlélek” – így érthető, hogy a hívők kiborultak, mikor megjelent a fotó a közösségi médiában, ahogy az is, hogy később a Praying és Addison Rae is törölte az ominózus bejegyzést.

 

 

Azonban az influenszernek köszönhetően az eddig viszonylag kevesek által ismert indie márka és (az Adidas) Instagramját a problémás poszt eltüntetése ellenére is elárasztották a kritikus hangok: „Ez annyira rossz”, „Ez határozottan istenkáromlás”, „Ez túlmegy minden határon, és rendkívül tiszteletlen!” – idéz fel pár felháborodás szülte kommentet a Highsnobiety divattal foglalkozó portál.

Persze a Praying azóta sem állt le a kritikusok fricskázásával, a fotó feltöltése utáni napon Lukács evangéliumának 23:34-es passzusát osztották meg a közösségi oldalukon, ami így szól: „Atyám! bocsásd meg nékik; mert nem tudják mit cselekesznek.” Egy napja pedig egy kalodába zárt, Szentháromság-bikinit viselő modell képét posztolták ki azzal a szöveggel, hogy „Most már tudom, mit érzett Jeanne d’Arc”. Az Adidas viszont egyelőre nem kommentálta az ügyet.

 

Nyitókép: Twitter

Összesen 84 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.

Nyilván nem a szilárd hit inog meg tőle. Viszont ez egy reklám, célja a figyelemfölhívás. Az én figyelmemet pl. fölhívták. Most egy darabig kerülöm az Adidas-cuccokat. Ennyit ér számomra az ügy, többet valóban nem, egy karakterrel sem.

Persze, hogy provokáció.
Igazából nem (csak) a mohamedán/zsidó vallást lehet ezzel szembeállítani, akiknek a legjobban tetszik ez a fajta provokáció, azok lennének a legjobban kiakadva, ha a lenne egy hasonló akció, amelyik "a bőrszínre vagy a nemi identitásra vonatkozó érzékenységet" hagyná figyelmen kívül. Akkor látnánk a másik ballib mutatványt, az áldozati pózban bemutatott óbégatást. Hiába, ők azok, akik mindenkitől elvárják az érzékenységet, egyedül nekik nem kell rá figyelemmel lenniük. Végül is, igaza volt Orbánnak a CPAC-on, nem szabad az ő szabályaik szerint játszani.

Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés