A Yahoo! Finance minden évben megválasztja az év legjobb és legrosszabb vállalkozását a piaci teljesítmény és egyéb őket övező történések alapján. A legrosszabb vállalat „díját” idén a Facebook nyerte el, annak ellenére, hogy megváltoztatta a nevét Metára. Az eredményekről beszámoló anyagban részletezik a szavazatok alakulását, ebből kiderül, hogy a Facebook/Meta 50%-kal több voksot kapott, mint a második helyre befutott kínai Alibaba.
A szavazók jelentős része a gyerekekre és fiatalokra gyakorolt hatása miatt gondolja a legrosszabb vállalatnak a Metát, közben viszont 30%-uk kíváncsian várja, hogy a névváltás után tényleg új irányba indul-e a vállalat. Néhányan azt is megjegyezték, hogy amennyiben Zuckerbergék a cég bevételének egy jelentős százalékát adományoznák az általuk okozott károk enyhítésére, azzal jelentősen javíthatnák a megítélésüket.
Nyitókép: Abdulhamid Hosbas / Anadolu Agency / AFP