Hoppá: van, amiben pártszimpátiától függetlenül is egyetért az „internet népe”

A XXI. Század Intézet októberi felmérésből kiderült, hogy a magyar közösségi média felhasználók számára fontos az emberi méltóság védelme és nem szeretik az álhíreket.

A halálkampányban felnőtt generáció, úgy érzi, nincs jövője az emberiségnek.
„A fősodratú liberális és baloldali lapok évek óta azt sulykolják, hogy nincs jövőnk, mindennek vége, a Nap megsüti az embereket, a Föld néhány év múlva egy kietlen sivataggá válik. Aztán most megmérték. És láss csodát, a halálkampányban felnőtt generáció, úgy érzi, nincs jövője az emberiségnek. Pesszimisták, nem terveznek hosszú távú jövőt, jó eséllyel családot sem. Nahát, erre senki sem számított senki. Már csak az a kérdés, hogy a környezetszennyezésért leginkább felelős Indiában és Afrikában mikor indul kampány.”
Nyitókép: Illusztráció