Ahogy anno ennek a kocsinak az egyik utódját, a Combino Suprat?
Amit szintén klíma nélkül rendelt a BKV? Nade azt legalább gyárilag klímásnak tervezték, és a tetőn ott volt a helye... Vagy ahogy a 3-as metróét is? – teszi fel a kérdéseit a VEKE.
Majd azt írják, a 3-as metró esetében épp „a BKV közölte kerek-perec, hogy a tető nem bírja el, ezért nem lehet azokat a kocsikat klimatizálni. Tarlós István főpolgármester meg bejelentette, hogy de, igen, lehet. Igaz, azok más szerkezetű, nem alacsonypadlós járművek, a tetejüket megerősíteni kevésbé macerás. De azokkal sem haladt a BKV semmit”.
A közlekedési szervezet azt írja, ez egy kicsit más megvilágításba helyezi a BKV lépéseit, és elvárják, hogy álljanak elő a valós magyarázattal. A VEKE szeretne tisztán látni és várja a BKV hivatalos állásfoglalását a VGF hivatalos álláspontjával kapcsolatban.
Fotó: YouTube