Az elkerülőutat is lezárta a BKK: megbénult a belváros

2021. június 24. 22:48
Nem tudja a jobb kéz, mit csinál a bal: a lezárás idejére ajánlott kerülőutat is lezárta a BKK – írta meg oldalán a Közlekedő Tömeg blog.

„Nem tudja a jobb kéz, mit csinál a bal: a lezárás idejére ajánlott kerülőutat is lezárta a BKK És ha ez önmagában nem lenne elég baj, megint jóval hosszabbra nyúlik a munka, mint indokolható lenne, és a tájékoztatás is elégtelen” – írta meg csütörtökön a Közlekedő Tömeg. 

A poszt beszámol arról, hogy a XII. kerület központját a belvárossal összekötő 105-ös busz a Lánchíd lezárása miatt kerülőúton, hosszabb menetidővel jár. Alternatíva lehetne az érintett utasoknak az 59-es villamos használata, melyet a BKK többször is ajnálott, de úgy tűnik,

saját javaslatukról néhány hónap alatt megfeledkeztek, mert 200 méter vágány felújítása miatt június 16-tól augusztus 9-ig ez a villamos sem jár.

Az időzítés teljesen elfogadhatatlan

A Közlekedő Tömeg szerint a „különböző lezárások alatt a kötöttpályás közösségi közlekedés kínálná a legkedvezőbb eljutási lehetőségeket a városban, ha ezek a járatok megbízhatóan közlekednének, és helyettük nem torlódásoknak kitett pótlóbuszok járnának” – írják. 

A posztban rámutatnak arra is, hogy a vágányok átépítése ielőregyártott elemek használatával történik, emiatt a helyszíni munkavégzés meglehetősen gyorsan haladhat. Az elmúlt években azonos technológiával végzett felújítások tapasztalatai alapján a szóban forgó munka kivitelezési ideje legfeljebb 3 hét, ezért ilyen hosszú ideig tartó lezárás sem indololt.

Igencsak ráérős a felújítás

„A kivitelező vállalkozók kényelmes időbeosztása tehát ezúttal is prioritást élvezett a város lakóinak érdekeivel szemben. Egy ilyen rövid pályaszakaszon majdnem két hónapot szöszmötölni, ezzel utasok ezreinek indokolatlan mértékű kényelmetlenséget és menetidő-növekedést okozva súlyos felelőtlenség, és több más hasonlóan elhibázott projekhez hasonlóan – mint az M3-as metró felújítása, a H7-es hév vagy a Nyugati pályaudvar indokolatlan lezárása – szintén hozzájárul a Budapest élhetőségét nagyban romboló tömeges autóforgalomhoz” – írják. 

A Közlekedő Tömeg szerint szintén hanyagság, hogy a változásról mindössze két nappal a lezárást megelőzően adtak tájékoztatást.

„Álláspontunk szerint a Nagyenyed utcai vágányok felújítását a Lánchíd lezárása előtt kellett volna elvégezni, vagy megvárni vele a hídfelújítás végét. Mivel a pályaszakasz bontása megkezdődött, ez már nem opció, ezért most azt várjuk a BKV-tól és a BKK-tól, azonnal intézkedjenek a munka felgyorsításáról, és az 59-es villamos legkésőbb július közepétől ismét közlekedjen teljes vonalon” – írják. 

Fotó: Közlekedő Tömeg

Összesen 69 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.

Vajh karigeri lesz? vagy fegyőr? szétvet az izgalom!
Győz az intelligencia! Tudják, merik, teszik!

Válaszok:
OberEnnsinnen | 2021. június 25. 6:53

Én ezt nem értem.
Két eset lehetséges:
1. Nem értenek hozzá
2. Direkt bosszantják a közlekedőket.
Egyik sem jobb, mint a másik. Ha valakinek van más ötlete......

Az még hagyján, hogy nem tudja az egyik kéz, mit csinál a másik, de
bármelyik kéz sem tudja hogy ő maga mit csinál és mennyiért.

Közben egy láthatatlan kéz, ami nagyon is tudja mit csinál, kaszál.

Lehet, de ennek a tervek a megvalósítása öngyilkosság ilyen áron . Tehát csinálják.
Viszont ha ez a végső terv, eléggé aljas módon valósítják meg.

A cél, amit el akarnak érni,
- az emberek számára végtelenségig elviselhetetlen körülmények generálása!
- a 70%-ban baloldali aljamédia révén
- ezt ráépíteni a hazugságstratégiára (lopnak, a mi pénzünket)
- végül a tudatok beprogramozása:
- a kormány, Orbán a felelős,
- mert kivéreztet

Az egész dugóprobléma az autósok miatt van. Mert hogy autóval közlekednek. Az autósok közlekedjenek nemautóval, és akkor minden rendben lesz!

örvendetes, hogy a mandiner végre valódi civil szervezetek írását is szemlézi.
csak azt nem értem, hogy amikor pár napja a mávot kritizálták a nyugati teljes lezárásos felújítása és a botrányos (nem)helyettesítése miatt, az miért maradt ki.

itt van, mit írnak a mávról, ha bárkit érdekel:
https://www.kozlekedotomeg.hu/..
a bkk-val sajnos vannak problémák manapság.
a máv viszont egy egész más szint az állami igénytelenségben, az állampolgárok lenézésében.

Annyira taszító, hogy legyen igazad:-)

Te Gréczy vagy? Ő szokott ilyesmivel érvelni. Úgy megvágni a statisztikákat, hogy a szar is aranynak tünjön.

Konklúzió: menjen mindenki az Őrs és a Déli között, mert egy teljesen ép metróvonalat Karigeri is tud üzemeltetni.
Legalábbis egy ideig.

Nagyon remélem, hogy nincs igazad.

Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés