Két kampány Magyarországon

2021. március 25. 18:47

Hajdú Miklós
Népszava
Migránsok már nem jönnek, Soros is kikopott a nagyérdemű figyelméből, a gender téma pedig nem éri el az átlagos választópolgár ingerküszöbét.

„Mint annyi mindennek árnyalt anyanyelvünkben, a kampány szónak is sok értelme van. Magyarországnak ebben sincs szerencséje. Ugyanis nálunk a járvány leküzdésének időszaka egybeesik a választási kampánnyal, ami hihetetlen roncsolást visz végbe amúgy sem dicsőséges közéletünkben.

A járvány elleni védekezést először a kormány tette a választási kampány fő témájává, aztán ezt a kesztyűt az ellenzék is felvette. A dolog valahol érthető: migránsok már nem jönnek, Soros is kikopott a nagyérdemű figyelméből, a gender téma pedig nem éri el az átlagos választópolgár ingerküszöbét. Marad a kampány másik jelentése, az oltási. Ez azért is felel meg a célnak, mert ebbe jól bele lehet foglalni a »Brüsszellel« folytatott ádáz harcunkat.

Azt hiszem, nincs még egy kormány a világon, amelyik közpénzből fizetett egész oldalas hirdetéseken, táblázatos formában dicsőítette volna magát azért az eredményért, hogy az EU-ban a lakosságszámhoz viszonyított átoltottságban stabilan tartjuk a második helyünket. Jól látszik, hogy ezt a dolgot a kormány – nem függetlenül a sportnak az értékrendjében elfoglalt kiemelt helyétől – egyfajta sportversenynek tekinti, amelyben az ezüstérem is szépen csillog. Ettől még ez az eredmény elismerésre méltó, és csak remélni lehet, hogy a szép számadatok mögött gyakorlati haszon, azaz tényleges védettség is van.”

Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.

Összesen 20 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés