A bojkott ellenére jól teljesít a Facebook

2020. október 31. 10:17
A reklámbevételük ezúttal is hatalmas volt.

A nyár folyamán több mint 1000 nagy cég jelezte, hogy nem elégedettek azzal, ahogy a Facebook a gyűlöletbeszéddel szemben fellép, és bojkottot hirdettek. Mindennek ellenére a cég bevételei az előzetes becsléseket is jócskán túlszárnyalták – írja a Media1.

Annak fényében, hogy olyan cégek sem hirdetnek már a platformon mint a Starbucks vagy a Coca-Cola, még inkább figyelemreméltó, hogy a harmadik negyedévben 21,2 milliárd dolláros bevételre tett szert a techóriás.

Az elemzők előzetesen 12 százalékos emelkedést jósoltak, ehelyett 22 százalékkal növekedett a cég reklámbevétele – számolt be róla a kreativ.hu a Techcrunch nyomán.

Összesen 11 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.

A közösségi média elsősorban a hirdetők miatt cenzúrázik. Remélhetőleg ez igazolja azt, hogy ilyen mértékű elmebeteg cenzúrázás teljesen fölösleges, csak amiatt, mert a multik állandóan a libsik valagát akarják fényesre nyalni.

Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés