A Douwe Egberts érzékenyítésbe kezdett

2020. január 28. 10:36
A Belgiumban sugárzott új reklámjukban egy leszbikus párt láthatunk.

Meglepő fordulat: egy vállalat, ami kiáll a „progresszív” nézetek mellett. Még nem találkoztunk hasonlóval...

Összesen 53 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.

1. A homoszexualitás pszichológiai, fejlődéstani és genetikai háttere nem ugyanaz a két nemben.
- A valódi leszbikus nők túlnyomó része férfinak érzi magát, ennek megfelelően játszik, verekszik óvódás korban, majd öltözik később, viseli a frizuráját stb. Ők azok, akik férfi szemmel baromi csúnyák, és egyáltalán nem vonzóak. Az ő párjuk ált. egy nőiesebb jelenség, akit valami pszichoszexuális trauma ért (Abúzus, molesztálás stb.). Amit leszbikus pornóként néz a férfitársadalom, annak semmi köze a valósághoz, az egy normális irányultságú férfi számára szexuálisan vonzó képi elemeket tartalmazó játékfilm. A valóság egyik egészséges férfitársam számára nem lenne vonzó.
- A férfiak jelentős része úgy születik, kisebb részükben erre van hajlam, de ezt a társadalmi körülmények hívják elő.
2. A homokos számaránya a népességen belül kb. 2-3%.
A fentiek alapján beteg nőket (akiket valamilyen komoly trauma ért), és marginális kisebbséget ilyen hangsúllyal ábrázolni milyen üzletpolitikai megfontolást takar egy piacorientált cégtől?
Erre adj választ, utána okoskodhatsz tovább!

Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés