Pokoli hírt közölt az Aldi: súlyos következménye lehet Orbán gyalázásának

A német céget tömegek bojkottálják a „Mester” miatt.

Kiss Jenő „Mester” az Aldi árcsökkentését hirdeti, de azt elfelejti hozzátenni, hogy a TikTok-celeb által szidott Orbán Viktor döntése után nem is maradt más választása a német kiskereskedelmi vállalatnak.
Új Aldi-reklámot jelentetett meg közösségi oldalán Kiss Jenő „Mester”, amelyben azt hirdeti, hogy a német kiskereskedelmi lánc több mint 60 háztartási és higiéniai termék árát csökkenti. Az időzítés persze nem véletlen: a kormány kibővítette az árrésszabályozással érintett termékek körét, éppen az említett háztartási és higiéniai kategóriában, és
bár az intézkedés csak a háztartási cikkeket árusító boltokra vonatkozik, a Nemzetgazdasági Minisztérium előre jelezte, hogy mivel a drogériaüzletek jelentős árcsökkentést hajtanak végre, ez lefelé nyomja a termékek árát az élelmiszerboltokban is.
Az Aldi hivatalos oldalán is úgy fogalmaz, hogy „a vásárlók igényeihez és a piaci környezethez igazodva újabb szakaszához érkezik az Aldi árcsökkentési akciója”, tehát arról van szó, hogy versenyhátrányba kerülne a drogériákhoz képest, ha nem mérsékelné az árakat.
A német cég nincs könnyű helyzetben, hiszen miközben 2024-ben brutális veszteséget hozott össze, addig idén sokan bojkottálják, amiért nem volt hajlandó szerződést bontani reklámarcával, az Orbán Viktor miniszterelnököt méltatlan stílusban gyalázó Kiss Jenővel. Mint megírtuk: a konditermek világából ismert influenszer és TikTok-celeb, Kiss Jenő „Mester” kifakadt az átláthatósági törvény miatt, ezért támadt Orbán Viktorra.
Amikor egy bátorságot színlelő, valójában gyáva “vezér” összesz@rja magát az ellenfelétől, de ezt el akarja fedni, akkor súlyosan zavarodott elmeállapotában olyan parancsokat ad, olyan törvényeket hoz, ami nem hogy nem fedi el az összeomlott benső világát, hanem teljesen egyértelművé teszi, hogy ideje rajta pelenkát cserélni
– írta az izomkolosszus, akitől az Aldi gyakorlatilag elhatárolódott, ám nem volt hajlandó kirúgni vállalhatatlan stílusa miatt, csupán azt közölte, „Kiss Jenő bejegyzésében a saját véleményét osztotta meg, az abban megfogalmazottak nem az Aldi hivatalos álláspontját tükrözik”.
Később a „Mester” kínos magyarázkodásba kezdett: tíz órával a hatalmas vihart kavaró Facebook-bejegyzés után azt állította, nem is olyan biztos, hogy Magyarország miniszterelnökének javasolt pelenkacserét, majd a kritikus hozzászólásokra reagálva elismerte, hogy mégis.
Nem véletlenül özönlöttek a hozzászólások, amelyek az Aldi bojkottjára szólítottak fel.
Az Aldinak azonnal, páros lábbal kell kirúgni ezt a primitív bunkót. Ilyen reklámarccal tönkremegy a cég
– írta az egyik olvasónk, más pedig kijelentette, „én sem fogok vásárolni ezentúl az Aldinál és másokat is erre bíztatok. Az a cég, akinek ilyen gyűlölködő és vállalhatatlan színvonalú influenszerekre van szüksége, az nincs tisztában az üzleti érdekek minimumával sem”.
Ezt is ajánljuk a témában
A német céget tömegek bojkottálják a „Mester” miatt.
Nyitókép: Kiss Jenő Facebook-oldala