Ez aztán a magas minőség: az Aldi sztárja kritikán aluli stílusban gyalázta Orbán Viktort

Megkerestük a német céget az ügyben.

Már a tavalyi évben is óriási veszteséget hozott össze az Aldi, a német céget ráadásul idén sokan bojkottálják, amiért nem volt hajlandó szerződést bontani reklámarcával, az Orbán Viktor miniszterelnököt méltatlan stílusban gyalázó Kiss Jenővel.
Brutális, 27,3 milliárd forintos veszteséget hozott össze az Aldi – írja a német kiskereskedelmi cég 2024-es beszámolóját elemezve a HVG. A lap megjegyzi, a nagyobb üzletláncok közül a magyar cégcsoport által irányított Auchan adta le pénteken a beszámolóját, az ottani 6,89 milliárd forint nyereség jókora növekedést jelent.
Az Aldi problémáit növelheti, hogy a tavalyi horrorisztikus veszteség után idén is nehéz év várhat a bolthálózatra, ugyanis tömegek bojkottálják, amiért nem volt hajlandó szerződést bontani reklámarcával, az Orbán Viktor miniszterelnököt méltatlan stílusban gyalázó Kiss Jenővel.
Mint megírtuk: a konditermek világából ismert influenszer, Kiss Jenő „Mester” szerint a kormányfőnek pelenkát kellene cserélnie az átláthatósági törvény miatt. Szó szerint azt írta közösségi oldalán: „Amikor egy bátorságot színlelő, valójában gyáva “vezér” összesz@rja magát az ellenfelétől, de ezt el akarja fedni, akkor súlyosan zavarodott elmeállapotában olyan parancsokat ad, olyan törvényeket hoz, ami nem hogy nem fedi el az összeomlott benső világát, hanem teljesen egyértelművé teszi, hogy ideje rajta pelenkát cserélni.”
A Mandiner megkereste az ügyben az Aldit, és bár a cég gyakorlatilag elhatárolódott a reklámarcától, eközben azzal védekezett, hogy „Kiss Jenő bejegyzésében a saját véleményét osztotta meg a saját közösségi média oldalán, az abban megfogalmazottak nem az Aldi hivatalos álláspontját tükrözik”, továbbá „a vállalat tiszteletben tartja az Alaptörvényben is garantált szólás- és véleménynyilvánítási szabadságot”.
Később a „Mester” kínos magyarázkodásba kezdett: tíz órával a hatalmas vihart kavaró Facebook-bejegyzés után azt állította, nem is olyan biztos, hogy Magyarország miniszterelnökének javasolt pelenkacserét, majd a kritikus hozzászólásokra reagálva elismerte, hogy mégis.
A Mandiner cikke és Facebook-bejegyzése alatt özönlöttek a hozzászólások, amelyek az Aldi bojkottjára szólítottak fel.
Az Aldinak azonnal, páros lábbal kell kirúgni ezt a primitív bunkót. Ilyen reklámarccal tönkremegy a cég
– írta az egyik olvasónk, más pedig azt remélte, ez a bejegyzés a kiskereskedelmi vállalatnak „forintokban fog fájni”.
Más kijelentette, „én sem fogok vásárolni ezentúl az Aldinál és másokat is erre bíztatok. Az a cég, akinek ilyen gyűlölködő és vállalhatatlan színvonalú influenszerekre van szüksége, az nincs tisztában az üzleti érdekek minimumával sem”, valaki pedig azt ígérte, mostantól plusz 150 métert autózik, és inkább a Lidlben vásárol.
Ezt is ajánljuk a témában
Megkerestük a német céget az ügyben.
Nyitókép: Kiss Jenő Facebook-oldala