Nem indul jól a ZTE új játékosának kalandja: Esiti elvesztette a személyes okmányait
A zalaegerszegi klub a lakosság segítségét kéri.
Mint ismert: az állami tulajdonú Airbus A330F áruszállító üzemeltetését a Hungary Airlines vette át.
Nyitókép: Origo
Mint ismert: az állami tulajdonú Airbus A330F áruszállító üzemeltetését a Hungary Airlines vette át, a légitársaság az elmúlt napokban több tesztrepülést is végrehajtott a repülőgéppel, november végétől pedig az állami Air Hungary Zrt. résztulajdonos lett a cégben
A légitársaság december 23-án hajtott végre első alkalommal egy tesztrepülést a géppel, ezt január 4-én és 5-én több, Budapest és Kecskemét közötti gyakorlórepülés követte saját »HUA« kóddal és »BUDAPEST« hívójellel”
– számolt be az airportal.
A portál elárulja: az Airbus A330F január 5-én HUA 951-es járatszámmal Sanghaj második számú légikikötőjébe, a Hungcsiaó nemzetközi repülőtérre ment, információink szerint egy esedékes karbantartásra.
„Bár az Építési és Közlekedési Minisztérium (ÉKM) részeként működő Légügyi Hatóság légijármű üzemben tartási engedéllyel (AOC) rendelkező cégek listája cikkünk közzétételéig nem frissült, vélhetően már decemberben kiadták a Hungary Airlines számára az AOC-t, és ezzel párhuzamosan kapta meg a már említett »HUA« ICAO-azonosítót és a »BUDAPEST« hívójelet”– fogalmaz a portál.
A hatóság egy másik, a napokban online hozzáférhetővé vált, de hivatalosan 2024. december 7-én frissült nyilvántartása szerint a vállalat már rendelkezik az EASA Part-CAMO, folyamatos légialkalmasság-irányító szervezetek számára szükséges tanúsítással.
A 2021-ben bejegyzett vállalat 2024 áprilisában változtatta nevét Hungary Airlines Kft-re. A cég évek óta tevékenykedik a Kína és Magyarország közötti légiáru-szállítás területén, kezdetben Universal Translink Airline Hungary Kft. (UTA), majd rövid ideig Hungary Cargo Airlines Kft. néven, székhelye a BUD Cargo City-ben van.