Schmidt Mária: A nők győzelme teljes, de a feministák nem bírnak leállni

2024. szeptember 23. 15:36

„A feministák hosszú évek munkájával lebontották a nemek közötti érintkezésre vonatkozó normákat, kiiktatták a szexuális aktusok létesítésére vonatkozó tilalmakat, most azon vannak, hogy újakat alkossanak” – jelentette ki a XXI. Század Intézet főigazgatója egy budapesti rendezvényen.

2024. szeptember 23. 15:36
Schmidt Mária
Vizvári Soma

Nyitókép forrása: a XXI. Század Intézet Facebook-oldala

Az identitás mint politikai fegyver címen rendezett kétnapos konferenciát az MCC és a XXI. Század Intézet, melynek első, hétfői napján Hankó Balázs, a Kulturális és Innovációs Minisztérium minisztere mondott megnyitó beszédet.

A tárcavezető megnyitója után Schmidt Mária, a XXI. Század Intézet főigazgatója tartott előadást Ne szeretkezz, háborúzz! címmel.

„A szexualitással kapcsolatos viselkedési normákat egészen az 1968-as forradalomig az angolszász, illetve a vele vetélkedő szocialista álszentség puritanizmusa határozta meg” – fogalmazott a főigazgató.

„Az új generáció azonban örömszerző, önfelszabadító aktusként tekintett a szexre. Szabad szerelmet követelt, amit a piacon éppen akkor megjelenő, egyszerű és széles körben hozzáférhető fogamzásgátló tabletta tett lehetővé. Az antibébi-tabletta biztosította a nem kívánt terhesség elkerülését, és ezzel rizikómentessé tette a szexuális aktust. Ezzel már rövid távon a szex és a reprodukció szétválását eredményezte. A szexuális forradalom teoretikusai szerint

 a tabletta és az óvszer vált a szexuális forradalom sarlójává és kalapácsává” 

– tette hozzá.

Schmidt Mária arra is rámutatott, 

1968 Nyugaton és Keleten, úgy Párizsban, Berlinben, San Franciscoban, ahogy Prágában, macsó mozgalom volt. Fiúk vezették, fiúk voltak a hangadói. Követeléseik között nem szerepelt a női jogok kiterjesztése. 

Prágában azért nem, mert a szovjet blokkban akkor már vagy negyedszázada emancipálva lettek a nők. Nyugaton pedig azért nem, mert ott a nőmozgalmak csak a ’70-es évektől kezdtek megerősödni”.

„Az én testem, az én döntésem”

Mint mondta: „Akkortól a művi abortusz engedélyeztetéséért folytatott harcot állították mozgalmuk középpontjába. Önrendelkezési joguk biztosításaként tekintettek a terhességmegszakítás lehetőségére. Ha tehát az állam a művi terhességmegszakítás tilalmával a magzat kihordására kényszeríti a nőt – érveltek és érvelnek ma is –, azzal megfosztja őket attól, hogy rendelkezzenek a sorsuk fölött, ezzel alapvető emberi jogot sért. A magzat, az új élet ezek szerint nem érték, nem »Isten ajándéka«, és nem rendelkezik emberi joggal.”

A főigazgató felhívta a figyelmet arra, hogy  

„a feministák szerint a magzat sorsáról hozott döntés csak és kizárólag a nőkre tartozik. 

Lelkiismereti kérdés, ami csak és kizárólag rájuk tartozik. »Az én testem, az én döntésem”«. Ezzel a hivatkozással kirekesztik belőle a férfiakat, ami egyaránt önző a magzattal és az apával szemben, különösen, hogy a megszületett gyermek esetében az állam kikényszeríti a férfi, az apa felelősségvállalást”.

Schmidt Mária úgy vélekedett,

A szexuális forradalom és a női emancipáció a huszadik századot a nők századává tette. 

A nők mindent elértek, amit akartak, sőt még annál is többet. Ma átlagban hét évvel tovább élnek, mint a férfiak. Tanulnak, tanítanak, dolgoznak, dolgoztatnak, vezetnek, irányítanak. Orvosok, ápolók, mérnökök, technikusok, politikusok, katonák, szakértők, nyomozók.

Teljes a győzelem. De nem bírnak leállni….” 

– vélekedett Schmidt Mária.

A főigazgató szerint ez abban mutatkozik meg, hogy miután a „feministák hosszú évek munkájával lebontották a nemek közötti érintkezésre vonatkozó normákat, kiiktatták a szexuális aktusok létesítésére vonatkozó tilalmakat, most azon vannak, hogy újakat alkossanak. Méghozzá az eddigieknél lényegesen szigorúbbakat.” 

„Ne szeretkezz, háborúzz!”

Azt gondolják, hogy a szex a hatalomról, a birtoklásról és a kizsákmányolásról szól. „Ha viszont engedjük, hogy a mai angolszász progresszívek és a nyomukban lihegő liberális újpuritánok megfosszanak bennünket attól, hogy a szexualitásra örömforrásként tekintsünk, és elérik, hogy kizárólag identitásképző elméleti konstrukcióként viszonyuljunk hozzá, akkor az életünk sivár, magányos és örömtelen lesz” – hangoztatta Schmidt Mária.

Szerinte 

érdemes oktatófilmként tekintenünk az 1998–2004 között futó kultikus tv-sorozatra: a Szex és New York-ra.

„Tény, és ma már mindenki látja, hogy a szexuális forradalom igazi haszonélvezői azok a felsőosztálybeli férfiak és nők, akiket a múltban sem igazán korlátoztak a puritánok szabályai. Míg ők valóságos »háremeket« tartanak, vagyis szabadon válogatnak a szexpartnerekben, addig az alsóbb szegmensek nőinek nem jut férfi, az alsó kereseti csoportokhoz tartozó, csóró férfiak csak nehezen, vagy egyáltalán nem kapnak nőt. Be kell érniük a fizetett szexszel, még gyakrabban a pornóval, amihez minden digitális eszközön hozzájutnak” – fogalmazta meg nyersen a tanulságot a XXI Század Intézet főigazgatója.

Schmidt Mária szerint 

a nők sokat veszítettek azzal, hogy azt a férfit, aki nem »fehér lovon« érkezik, észre sem veszik. 

Lemondanak róluk, mint társról és mint támaszról, így aztán egyedül maradnak, és pénzt kell keresniük, hiszen, ha van is férjük, már nem tartja el őket, és ha lelép, ami egyre gyakoribb, akkor egyedül kell helyt állniuk a munkában, a családban”.

Szexpártiságból férfiellenes prüdéria

A XXI. Század Intézet főigazgatója rámutatott: míg a szexuális forradalom azt hirdette, hogy fel kell szabadulnunk a régi erkölcsök alól, utat kell engednünk a fiatalság természetes szexuális igényeinek,

a szexpárti kultúrából mára a nemek közötti különbségeket tagadó, a transzokat ünneplő, férfiellenes új prüdéria lett.

Schmidt Mária hangsúlyozta: „Az ateistává és szexmentessé lett nyugati kultúra mára ürességet és céltalanságot eredményez, emellett gépies infantilizmushoz vezet. 

A társas kapcsolatok hiánya fizikai és lelki összeomlást okoz, ami miatt mindenki terápiára jár, és analitikusától várja életválságának megoldását.

A  fejlett nyugati társadalmakban mára megingott a család meghatározó szerepe, ez pedig aláássa a férfi felelősségvállaló, gondoskodó és védelmező szerepét – mutatott rá a főigazgató. „Nyugat-Európában kiment a divatból a felelősségvállalás és a munka. Helyette az erőfeszítés nélküli jólétet tekintik életprogramjuknak. Azért döntöttek a migráció mellett, hogy egykori gyarmataik munkaerejét úgy állíthassák újra a szolgálatukba, hogy ezúttal helybe jönnek.”

Legfőbb ideje belátnunk, hogy család nélkül nem fog menni 

– szögezte le végül Schmidt Mária.  

„Családban élni azt jelenti, hogy képesek vagyunk elviselni egymást. Hogy alkalmazkodunk, hogy lejjebb csavarjuk az egónkat, hogy figyelembe vesszük a társunk, családtagjaink igényeit, és megpróbálunk megfelelni az elvárásaiknak. Mindez kölcsönösséget feltételez és mindenekelőtt szeretetet. Mindennek az alapja a szeretet. »A szeretet a létezés mértéke« (Hamvas Béla –  a szerk.) De mindenekelőtt erő!” – zárta előadását a főigazgató.


 

 

Összesen 24 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
romanes-eunt-domus
2024. szeptember 23. 21:25
Az egész szexuális forradalom is tökéletesen bejárta Kosztolányi Dezső-i ívet: "Mert nincs meg a kincs, mire vágytam, A kincs, amiért porig égtem. Itthon vagyok itt e világban S már nem vagyok otthon az égben." Inkább az Égben kellene otthon lenni ahelyett, hogy felszállunk a következő aktuális őrület hullámára...
Házam Hazája
2024. szeptember 23. 20:18
"Slava iamaine khalif" Tapsol a sok, rusnya, ló real, 20-on éves szakértő. Ahelyett, hogy a családjában keresné meg a problémát és oldaná meg. Sterilizálni az összeset. Elvégre semmit nem akarnak. Max. lepkét tarthatnának házi kedvencnek.
files32
2024. szeptember 23. 18:27
Schmidt Mária: Nyugaton egyre kevesebb a szex. Hont András: A pillanat, amikor megértettem a keleti nyitást. (Egyébként meg arra lennék kiváncsi, hogy ezt honnan tudja).
cinkegolyó
2024. szeptember 23. 17:04 Szerkesztve
Idén is kitett magáért az Arc-kiállítás, mely minden évben felületet ad a woke ideológiának az újbudai Bikás parkban. Sikerült olyan mélyre süllyedniük, hogy többek közt az anyaság ellen buzdító plakátot tettek közszemlére, azonban a Mi Hazánk Mozgalom Dúró Dóra vezényletével korrigálta az életellenes “műalkotást”. Talán nem lepődünk meg, hogy a főváros és a kerület balliberális vezetése nem csak a pénzét, de az arcát is adja az efféle propagandához. A Mi Hazánk felszólítja a kiállítást megnyitó László Imre!!! DK-s újbudai polgármestert és Karácsony Gergely főpolgármestert, hogy kérjenek bocsánatot minden magyar édesanyától, és határolódjanak el a kiállítás tartalmától. Nem a MiHazánknak akartam propagandát csinálni, de szerintem ez követendő példa lehetne.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!