Az elkészült kisfilmekben olyan neves szakemberek szólalnak meg, mint Piero Lissoni, világhírű olasz építész, művészeti vezető, a Dorothea Hotel tervezője, aki szerint
Budapest olyan, mint egy kincsesláda, a történelmi múltja, a modernitása és az élhetősége miatt pedig egyre inkább az újgenerációs utazók vágyott célpontjává válik.
„A Dorothea Hotel egyedülálló lehetőséget nyújt az utazóknak, hogy egy olyan nemzetközi brandet tapasztaljanak meg, amelynél az apró részletekben, a dizájnban megjelennek a magyar motívumok” – teszi hozzá Cameron McNeillie, a szálloda igazgatója.
A Dorothea Hotel példáján keresztül Budapestet is népszerűsítő kisfilmeket júliusban kezdi el sugározni a CNBC International a kereskedelmi reklámszüneteiben.
A Vörösmarty tér sarkán, három különböző korban és stílusban épült épületet összefogó háztömbben életre kelt új szálloda a nevét Mária Dorottya württembergi főhercegnőről, az 1800-as évek befolyásos közéleti személyiségéről kapta, aki férjével, Habsburg József nádorral együtt jelentős kulturális és gazdasági fejlődést hozott a fővárosnak.