Lélegzetelállító kisfilmet készített a CNBC csatorna a Dorothea Hotelről és Budapestről

2024. július 04. 17:51

Budapest olyan, mint egy kincsesláda, a történelmi múltja, a modernitása és az élhetősége miatt pedig egyre inkább az újgenerációs utazók vágyott célpontjává válik – állítja Piero Lissoni, világhírű olasz építész.

2024. július 04. 17:51
Dorothea Hotel

Nyitókép: Dorothea Hotel/Facebook

A BDPST Group és az NBCUniversal együttműködésében megvalósult kisfilmeknek köszönhetően világszerte több millió nemzetközi tévénéző ismerkedhet meg a következő hetekben a Vörösmarty téren található Dorothea Hotellel és ezáltal Budapesttel is, mint vonzó európai turisztikai célponttal.

Az NBCUniversal CMO Now sorozata keretében készült kisfilmekben a Dorothea Hotel, Budapest, Autograph Collection megvalósításában részt vevő szakértők osztják meg gondolataikat a tavaly novemberben megnyitott ötcsillagos szálloda magyar hagyományokra építő koncepciójáról, illetve a főváros turizmusában rejlő lehetőségekről. A képernyőn feltűnnek Budapest legfontosabb látnivalói is, köztük a Parlament, a Duna, a világörökségi panoráma, a Szent István-bazilika és hangulatos utcaképek.

Budapestnek szüksége van többet költő turistákra. Többek között ezért is nyitottuk meg a Dorothea Hotelt, hogy emeljük a szolgáltatási színvonalat és felrázzuk a piacot

– mondja a riportban Orbán Ráhel, a BDPST Group kreatívigazgatója.

Az elkészült kisfilmekben olyan neves szakemberek szólalnak meg, mint Piero Lissoni, világhírű olasz építész, művészeti vezető, a Dorothea Hotel tervezője, aki szerint 

Budapest olyan, mint egy kincsesláda, a történelmi múltja, a modernitása és az élhetősége miatt pedig egyre inkább az újgenerációs utazók vágyott célpontjává válik.

A Dorothea Hotel egyedülálló lehetőséget nyújt az utazóknak, hogy egy olyan nemzetközi brandet tapasztaljanak meg, amelynél az apró részletekben, a dizájnban megjelennek a magyar motívumok” – teszi hozzá Cameron McNeillie, a szálloda igazgatója.

A Dorothea Hotel példáján keresztül Budapestet is népszerűsítő kisfilmeket júliusban kezdi el sugározni a CNBC International a kereskedelmi reklámszüneteiben.

A Vörösmarty tér sarkán, három különböző korban és stílusban épült épületet összefogó háztömbben életre kelt új szálloda a nevét Mária Dorottya württembergi főhercegnőről, az 1800-as évek befolyásos közéleti személyiségéről kapta, aki férjével, Habsburg József nádorral együtt jelentős kulturális és gazdasági fejlődést hozott a fővárosnak.

A kisfilmek online változata alább megtekinthető.


 

 

Összesen 150 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
nempolitizalok-0
2024. július 05. 11:05
Libsik visszaszorulnak a mocskos Népligetbe, oothonukba.
paperfellow
2024. július 05. 09:56
Lipsiknek meg ott van a szimplakert és más csodák. Legyenek büszkék rá.
FeketeFehér
2024. július 05. 00:38
Mondjuk ez csak egy fizetett hirdetés. Biztos írnak még a mandineren a kereskedelmi reklámok esztétikájáról. :)))
ZombikaFoskoma
2024. július 04. 22:44
Ez reklám.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!