Borzasztó karambol: egy buszsofőr kirepült az ablakon (VIDEÓ)
Kedden a Nagy Lajos király útján érkező villamos az egyik átjáróban letarolt egy menetrend szerint közlekedő buszt.
Budapest olyan, mint egy kincsesláda, a történelmi múltja, a modernitása és az élhetősége miatt pedig egyre inkább az újgenerációs utazók vágyott célpontjává válik – állítja Piero Lissoni, világhírű olasz építész.
Nyitókép: Dorothea Hotel/Facebook
A BDPST Group és az NBCUniversal együttműködésében megvalósult kisfilmeknek köszönhetően világszerte több millió nemzetközi tévénéző ismerkedhet meg a következő hetekben a Vörösmarty téren található Dorothea Hotellel és ezáltal Budapesttel is, mint vonzó európai turisztikai célponttal.
Az NBCUniversal CMO Now sorozata keretében készült kisfilmekben a Dorothea Hotel, Budapest, Autograph Collection megvalósításában részt vevő szakértők osztják meg gondolataikat a tavaly novemberben megnyitott ötcsillagos szálloda magyar hagyományokra építő koncepciójáról, illetve a főváros turizmusában rejlő lehetőségekről. A képernyőn feltűnnek Budapest legfontosabb látnivalói is, köztük a Parlament, a Duna, a világörökségi panoráma, a Szent István-bazilika és hangulatos utcaképek.
Budapestnek szüksége van többet költő turistákra. Többek között ezért is nyitottuk meg a Dorothea Hotelt, hogy emeljük a szolgáltatási színvonalat és felrázzuk a piacot
– mondja a riportban Orbán Ráhel, a BDPST Group kreatívigazgatója.
Az elkészült kisfilmekben olyan neves szakemberek szólalnak meg, mint Piero Lissoni, világhírű olasz építész, művészeti vezető, a Dorothea Hotel tervezője, aki szerint
Budapest olyan, mint egy kincsesláda, a történelmi múltja, a modernitása és az élhetősége miatt pedig egyre inkább az újgenerációs utazók vágyott célpontjává válik.
„A Dorothea Hotel egyedülálló lehetőséget nyújt az utazóknak, hogy egy olyan nemzetközi brandet tapasztaljanak meg, amelynél az apró részletekben, a dizájnban megjelennek a magyar motívumok” – teszi hozzá Cameron McNeillie, a szálloda igazgatója.
A Dorothea Hotel példáján keresztül Budapestet is népszerűsítő kisfilmeket júliusban kezdi el sugározni a CNBC International a kereskedelmi reklámszüneteiben.
A Vörösmarty tér sarkán, három különböző korban és stílusban épült épületet összefogó háztömbben életre kelt új szálloda a nevét Mária Dorottya württembergi főhercegnőről, az 1800-as évek befolyásos közéleti személyiségéről kapta, aki férjével, Habsburg József nádorral együtt jelentős kulturális és gazdasági fejlődést hozott a fővárosnak.
A kisfilmek online változata alább megtekinthető.