Tömegesen von le az Apple Pay pénzt az emberektől
Több ember is jelezte ezt a problémát.
Az Apple alkalmazásboltjában technikai hiba miatt tévesen terheltek meg magyar bankkártyákat június 26-án, főként előfizetésekhez kapcsolódó tranzakciókkal. Az Apple megerősítette, hogy nem történt adatlopás, és a visszatérítési folyamat már elindult, így az érintett ügyfeleknek nincs teendőjük.
Kép forrása: Annice Lyn/Getty Images
A Magyar Bankszövetség közleményében bejelentette, hogy az Apple alkalmazásboltja június 26-án este technikai hiba miatt tévesen terhelt meg magyar bankkártyákat, írta meg a Portfolio. Az érintett tranzakciók főként korábbi vagy jelenlegi előfizetésekhez kapcsolódnak, nem pedig fizikai vásárlásokhoz.
Az Apple megerősítette, hogy nem történt adatlopás, és az összegek visszatérítése folyamatban van.
A bankszövetség és az Apple közösen dolgoznak azon, hogy a problémát gyorsan és hatékonyan megoldják. A hibát az Apple rendszerében jelentkező technikai probléma okozta, amely néhány órán át tartott. A visszatérítési folyamat már elindult, és az érintett ügyfeleknek nincs teendőjük, mivel a bankok automatikusan jóváírják az összegeket.
A Magyar Bankszövetség köszönetet mondott az érintett bankok és az Apple együttműködéséért, és biztosította az ügyfeleket arról, hogy a bankszektor továbbra is elkötelezett a biztonságos és megbízható szolgáltatások nyújtása mellett.
Ezt is ajánljuk a témában
Több ember is jelezte ezt a problémát.