Üzleti osztály a repülőn: nincs már igény az első osztályú jegyekre, a business viszont tör előre
Amerikában teljesen lemondtak róla, Európában még ragaszkodnak hozzá, csak az a kérdés, meddig.
A légitársaság elutasította az utasok kártérítési igényét, akik 19 órás késést szenvedtek el egy Rómából Budapestre tartó járaton.
Kép forása: Massimo Insabato/Archivio Massimo Insabato/Mondadori Portfolio, Getty Images
A Wizz Air légitársaság elutasította az utasok kártérítési igényét, akik 19 órás késést szenvedtek el egy Rómából Budapestre tartó járaton, írta meg a Utazómajom.
A társaság arra hivatkozott, hogy a késést előre nem látható és elkerülhetetlen körülmények okozták, így nem kötelesek kártérítést fizetni.
Az eset során közel 180 utas töltötte az éjszakát a reptéren, és mindössze 20 utast helyeztek el szállodában. A Wizz Air a 261/2004/EK rendeletre hivatkozva vállalta az étkezési és szállodai költségek térítését, azonban az utasok többsége elégedetlen az eljárással. A lap kiadott frissítése szerint a társaság néhány utasnak elfogadta az igényét, néhánynak elutasította.