Üzleti osztály a repülőn: nincs már igény az első osztályú jegyekre, a business viszont tör előre
Amerikában teljesen lemondtak róla, Európában még ragaszkodnak hozzá, csak az a kérdés, meddig.
A 250 utast szállító repülőgép Törökország felett fordult meg, majd tért vissza Magyarországra.
Nyitókép: Koszticsák Szilárd / MTI
Az incidensről az Index kérdezte meg a légitársaságot, amely a következőt válaszolta:
A Wizz Air május 27-én Budapestről Dubajba tartó járata technikai probléma miatt visszafordult az induló repülőtérre.
A hiba kivizsgálását és a szükséges javításokat a Wizz Air szakemberei azonnal megkezdték.
„A légitársaság azon érintett utasok számára, akik ezt igényelték, szállást biztosított, illetve felajánlotta számukra az ingyenes átfoglalást, a 100 százalékos készpénz-visszatérítést vagy az eredeti viteldíj 120 százalékának WIZZ-kreditben való jóváírását” – tették hozzá a válaszban.
A Wizz Air a foglaláskor megadott e-mailben és SMS-ben értesítette az érintett utasokat, így azok, akik nem közvetlenül a Wizz Air oldalán vásárolták a repülőjegyet, hanem például egy online utazási irodában, csoportos utakat szervező cégnél vagy egy ár-összehasonlító oldalon keresztül, előfordulhat, hogy késve vagy egyáltalán nem kapták meg a megfelelő tájékoztatást. Ők a Wizz Air weboldalán, az applikációban vagy az ügyfélszolgálat telefonszámán érdeklődhetnek.
„A légitársaság ezúton is szeretne elnézést kérni minden érintettől a kellemetlenségért. A Wizz Air számára továbbra is utasai és munkatársai biztonsága a legfontosabb” – zárták válaszukat.