„Azért az elővárosi vasút fejlesztését akadályozó kerületek mellett a Főváros vezetésének se kell a szomszédba menni a vasútellenességért: a Telex beszámolója szerint Karácsony Gergely kabinetfőnöke már ott tart, hogy az elővárosi vasút fejlesztése többet árt, mint használ - ez tényleg teljes agyrém.
Nyilván megálljt kellene parancsolni jogszabály útján a további zöldterületi családi házas szétterülésnek az agglomerációban. Ezt mi is elmondtuk a vasútfejlesztési stratégia kapcsán mindig - sajnos az új építési törvény nem elég határozott ebben. Ez akár jogos fővárosi kritika is lehetne.
Na de mi lesz azzal sok százezer házzal, lakással, ami már az elmúlt évtizedekben megépült, magánvagyon lett és ahol legalább másfél millió ember él? Miért okozna kárt, ha ők autó helyett kapnának tömegközlekedési alternatívát?
Milyen kárt okozott az esztergomi vagy a székesfehérvári vonal fejlesztése, ahol a vasút fejlesztése nyomán megduplázódott a vasút forgalma?
Nem értem, miért kell hülyeségeket beszélni - ha már Lázár János leállít minden főváros környéki fejlesztést, Budapest vezetése rátesz még egy lapáttal és maga mondja, hogy jobb is ez így?