Magyar Péter hallgatása a Puzsér-botrány kapcsán: kínzó kérdésekre nem érkezik válasz

Magyar Péter ismét terel – állítja egy elemző, aki öt éles kérdést tett fel a Tisza Párt vezetőjének.

Nem kizárt, hogy túl sok panaszt, kérdést kaphattak a Bookingnál.
A Mandiner korábban beszámolt róla, hogy bár megígérte a Booking.com a hazai szállásadóknak, hogy rendezi a június vége óta fennálló tartozásait, a legtöbb esetben továbbra sem utalták át a pénzt.
A legújabb fejlemények szerint a Booking.com egész egyszerűen megszüntette az ügyfélszolgálat e-mailes elérhetőségét – írta meg a spabook.net portál.
Kiderült, hogy bár a cégnek a [email protected] címen továbbra is lehet írni, az oda küldött levelekre mostantól csak egy automatikus válasz érkezik,
de ügyfélszolgálati segítséget nem lehet kérni.
A portál arra a következtetésre jutott, hogy mindez amiatt történhetett, hogy túl sok panaszt, kérdést kaphattak a Bookingnál. A portál hivatalos megkeresést küldött a vállalatnak azzal kapcsolatban, hogy mi történt, de egyelőre nem reagáltak.
Nyitókép: MTI/EPA/ANP/Koen Van Weel